Antsa Rieppo
Well-known member
Vähän tässä mietiskelin
Ei pitäis tehdä sellaista mihin ei ole tottunut.
Viimeksi muokattu:
Vähän tässä mietiskelin
Ihan vaan sulle vittuilaakseni.
Ok. Ihan aidosti asiaa ihmettelin. Oma tahtosi on, että nikkisi poistetaan, mutta silti vielä kirjoitat. Omaan päähän tämä ajatuksenkulku ei mahdu.
Poistu johkuun toisaalle foorumille kun vielä pystyt. Oikeasti. Seriöysly.
Uhkailetko?
Kovaa tekstiä valtion virkamieheltä.
Ei kai tuota kukaan normaalijärkinen voi tulkita uhkailuksi. Ainoastaan hyväntahtoisena vihjeenä uudelle tulokkaalle. Hämmentävää kerta kaikkiaan.
Niin, aivan.. Run Forrest, run!
Ok, ymmärsin. Taitaa olla penaalin tylsin kynä enää mahdotonta teroittaa.
Jepa.. kesti meiltä kait vuosikymmenen tajuta, että tuo kynä katkaisee teränsä aina kun sitä yrittää terottaa.
Ole sie fiksumpi..
Sain yksityisviestinä uhkauksen, että olen Forumin sääntöjen vastaisesti nimitellyt.
![]()
Ei voi olla totta..
Suora lainaus: ”XXX kannattaa tutustua forumin sääntöihin ennenkuin jatkaa nimittelyään.”
Oliko mitään referenssiä mihin tämä liittyy?
Ei ollut mitään viitettä, mikä viesti oli sääntöjä rikkonut.
En odottanutkaan..
Tervetuloa Foorumille, hei![]()
No mutta mukava huomata, että säännöt ovat täällä tärkeitä. Olen nämä alle 20 viestiä kieli keskellä suuta postannut, lailla Puljujärven, mutta täytynee vielä parantaa ilmaisuani.
Lähettäjä?Suora lainaus: ”XXX kannattaa tutustua forumin sääntöihin ennenkuin jatkaa nimittelyään.”
Olenhan mä melkeen 2 viikkoa sitten irtisanoutunut ja pyytänyt nikkini sulkemista.
Mutta jatkakaa tytöt itkemistä nyt sitten Vapaalla. Ei kinosta pätkän vertaa.![]()
Näin se on. Sitä odotellessa.
Näin se on. Frisbeillyn virheet johtuvat vain ihan tästä tasosta jolle kuulun.
Ei pitäis tehdä sellaista mihin ei ole tottunut.
Uhkailetko?
Kovaa tekstiä valtion virkamieheltä.