Heidfeldille vaihdettiin myös kone ennen Bahrainin aika-ajoja, joten yksi Ford vielä listaan. Ei tosin muuta tilannetta hirveästi.
Peräkkäisten keskeytysten ennätyksestä puheenollen Andrea de Cesaris keskeytti kauden 1987 jokaisessa kilpailussa. Kun otetaan myös kauden 1986 ja 1988 huomioon, tulee seuraava lista
1986 MEX: maaliin, 8.
1. 1986 AUS: 40 k, sammutin
2. 1987 BRA: 21 k, tasauspyörästö
3. 1987 RSM: 39 k, ulosajo
4. 1987 BEL: 42 k, polttoaine loppui (sijoitus 3.)
5. 1987 MON: 38 k, jousitus
6. 1987 USA: 2 k, vaihdelaatikko
7. 1987 FRA, 2 k, turbo
8. 1987 GBR, 8 k, bensaletku
9. 1987 GER, 12 k, moottori
10. 1987 HUN, 43 k, vaihdelaatikko
11. 1987 AUT, 35 k, turbo
12. 1987 ITA, 7 k, jousitus
13. 1987 POR, 54 k, moottori
14. 1987 ESP, 26 k, vaihdelaatikko
15. 1987 MEX, 22 k, ulosajo
16. 1987 JPN, 26 k, turbo
17. 1987 AUS, 78 k, ulosajo (sijoitus 8.)
18. 1988 BRA, 53 k, moottori
19. 1988 RSM, 0 k, jousitus
20. 1988 MON, 28 k, öljynpaineet
21. 1988 MEX, 52 k, kytkin
22. 1988 CAN, 66 k, polttoaine loppui (sijoitus 9.)
1988 USA, maaliin, 4.
de Cesaris ajoi 1986 Minardilla, 1987 Brabhamilla ja 1988 Rialilla.
Kimin täytyisi siis keskeyttää kaikki tämän kauden kilpailut ja vielä ensi kauden viisi ensimmäistä, jotta rikkoisi tämän saavutuksen.