Hencca-
Well-known member
Voisiko joku valaista minua, tästä mersun ensi vuoden uudesta Q-tyypin moottrista. Eli mitä tuo Q itseasiassa tarkoittaa?
Heh, juu. 1 moottori/kuski/kisavklSun of the pits:
Q = qualifying, eli aika-ajomoottori
Hetkinen... pitäisköhän Ronin tsekata ne ensi vuoden sääntöuudistukset vielä kerran? eek!
Eli, F2004= SUSIentso:
Eli, Q= POKS
Vastataanpa itse kysymykseen. Q on moottorin mallikirjain. Tämän nykyisen auton moottorin koodi on M. MP4-18:n puolestaan FO 110P. Tuossa on myös merkillepantavaa että viime aikoina McLarenilla on ollut tapana hyppiä kirjainten yli.Hencca-:
Voisiko joku valaista minua, tästä mersun ensi vuoden uudesta Q-tyypin moottrista. Eli mitä tuo Q itseasiassa tarkoittaa?
Varmaankin niin että ne väliin jäävät kirjaimet ovat kehitysversioita. On muuten hauska lukea kun vm:sta piolan juttuja kun williams tuntuu saavan lähes joka kisaa uuden tehokkaamman moottorin. McLarenilla on ollut tänä vuonna vain yksi moottori uudistus. Ferrarikin sai ainakin monzaan ja indyyn uudemmat koneet.Observer:
Vastataanpa itse kysymykseen. Q on moottorin mallikirjain. Tämän nykyisen auton moottorin koodi on M. MP4-18:n puolestaan FO 110P. Tuossa on myös merkillepantavaa että viime aikoina McLarenilla on ollut tapana hyppiä kirjainten yli.Hencca-: