Jaha. Taas näitä juttuja kun oma poika ei viekkään voittoa. Myöntäkää nyt vaan, että Burns ajoi älykkäästi turhia repimättä ja se tullaan kenties palkitsemaan maailmanmestaruudelle, omien poikien ajaessa luupäisesti kohti voittoa, keskeyttäen sitten "omaan virheeseen", tai kun auto ei kestä menoa. Älykästä.
Aika tyhmää kitistä pistelaskujärjestelmästä ja siitä kun "mä haluaisin ajaa aina vain voitosta ja mulle ei oikein muut sijat kelpaa", kun tosiasiassa ajetaan lajin maailmanmestaruudesta ja vain pisteet merkitsevät. Sitten kisan jälkeen kitistään medialle:"Joo, tuota kyllä se mestaruus on nyt menny ja mä taidan lähtee kotiin tästä."
Miksi se mestaruus meni? Miettiköön sitä.
Joku puhui asenteesta, ja siitä, että harmittaa kisan jälkeen kun jäikin kakkoseksi. Kai se on jokaisen kuskin mielessä, mutta turha jäädä asiaa miettimään. Pisteet on ainoa asia mikä merkitsee.
Kai jokainen kuski voi pienessä mielessänsä miettiä ajaako maailmanmestaruudesta vai yksittäisten osakilpailujen voitosta. Autoa ruoskitaan sitten sen mukaan, mutta ei yhtään enempää. Ralliauto on jokaiseen kisaan tarkasti säädetty paketti, joka menee suhteellisen herkästi 'epävireeseen'.
Ei rallin MM-sarjaan ole tultu myöskään varmistelemaan, mutta se kai mestarin tekee joka tuo autonsa maaliin, ja kykenee silti pitämään vauhtia.
Mitä Burnikseen tulee, sillä on vielä aikaa voittaa se kilpailu tällä kaudella, tosin eipähän paljon vissiin haittaa, jos vauhti ilman voittoakin riittää mestaruuteen. Mutta anyway, respektaan jos kykenee mestaruuden viemään tuolla taktiikalla(kin).