Metsolat toiveuusintana

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Oujee
Kaikkien trendikkäiden nuorten miesten suosikki METSOLAT palaa televisioon.
Tässä toikissa voitte puida juonenkäänteitä ja arvailla seuraav ien jaksojen tapahtumia.
Jännitystä ja tilanteita ei varmasti tule puuttumaan!
Tässä teille valmis toikki - olkaa hyvät! :ahem:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
En ole katsonut jaksoakaan joten juoni ei todellakaan ole tiedossa.

SamiJ

Well-known member
Millonkas tuo niinkun tarkalleenottaen alkaa? Aikoinaan tuli toki seurattua intensiivisesti!

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Itsehän olen ostellut sarjaa dvd:nä sitä mukaa kun sitä on julkaistu.
Jos jollakulla on jäänyt näkemättä aiempina esityskertoina, niin kyllä nyt kannattaa alkaa seuraamaan.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olen katsonut useampaan kertaan koko setin. Vanhoilta VHS:eehooässiltä lähinnä. Nyt, kun dvd:eeveedeet on alkaneet ilmestymään, on mekapeipe saanut katsella itsekseen sarjaa. En jaksa enää. Hyvä sarjahan se on, ei siinä mitään.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jahas, tullut toikki jossa saa ilmoittaa ettei Metsolat kiinnosta, joten: EVVK, ei juurikaan joku vitun Metsolat ja muut vanhojen ämmien sarjat kiinnosta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tulihan tuota aikoinaan katsottua, joten ehkä nytkin.. Se on vaan kun tulee tv2:lta niin saattaapi unohtua.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Mulle on Metsolasta jäänyt elävästi mieleen kohtaus, jossa Erkki on vaihteeksi raittiina, mutta sattuu onneton kävelemään kylän raittia, kun vastaan tulee joku tilataksi tms. ja muuan hänen juoppokaverinsa astuu ovesta ryhtyen houkuttelemaan Erkkiä mukaan päivätansseihin. Erkki luonnollisesti epäröi ja sanoo:
- Ei tässä nyt oikein.... tässä on nyt niin montaa monessa.

Ystävä tempaisee povaristaan kossupullon ja sanoo:

- Jos on montaa monessa niin OTA YKS KERRALLAAN!!!

Erkin kasvoille leviää hymy ja hän tosiaan ottaakin tuiman hörpyn ja nousee sisään taksiin!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sillä yhdellä kundilla, joka oli joku urheilija tms. oli pää pahasti kaljuuntumassa. Yhtään osaa en ole kokonaan nähnyt, mutta ainakin yritin kun duunissa niin kehuivat sitä sarjaa.

Hävetti jälkeenpäin koko yritys!:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niin. Erkki Metsola.
Jahas, ei sitten ketään tälle Erkki Metsolalle käynyt sanomassa että 'Sulla muuten toi sisäkumi pilkottaa siihen malliin, että sen piiloonkampaaminen on a) mahdotonta ja kee) groteskin näköistä. Helketin Donald Trumppi'.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Viimeksi jäi katsomatta. Nyt oon jo sen verran papparainen, että varmaankin katson.