Se, että mies käyttää Schumin onnettomuutta oman tunnettavuutensa lisäämiseen.Jotain henkilökohtaista?
Jep ja mielestäni hänen logiikka ei vaa päde. Kuten jo yllä sanoin, nii jos olis parantumisen merkkejä, nii miksi riskeerata niitä houkuttelemalla se sama hyeenaparvi takaisin nyt kun homma on rauhottunut? Sehän on varma, että ku/jos kerrotaan Schumin tilan parantuneen, nii siellä on taas oven takana satoja tyyppejä yrittämässä sitä elämänsä juttua/kuvaa.Musta Gary on ollut tosi negatiivinen Schumin onnettomuuteen liittyen, ei kukaan (ainakaa toivottavasti) usko että Michael täysin toipuis ja lähtis ajaan f1'stä ja voittais 10x maailmanmestaruuden mutta musta jotain toivoo on ihan ok pitää yllä.
Garyn kommentit on täysin turhia koska hänellä ei edes ole mitään uutta tietoa, hän silti esittää kommenttinsa melkeinpä faktoina.. Onko tämä kyseinen herra edes nähnyt Michaelia sairaalassa?
Olen täysin samaa mieltä..Jep ja mielestäni hänen logiikka ei vaa päde. Kuten jo yllä sanoin, nii jos olis parantumisen merkkejä, nii miksi riskeerata niitä houkuttelemalla se sama hyeenaparvi takaisin nyt kun homma on rauhottunut? Sehän on varma, että ku/jos kerrotaan Schumin tilan parantuneen, nii siellä on taas oven takana satoja tyyppejä yrittämässä sitä elämänsä juttua/kuvaa.
Ei se niitä kumonnut, vaan totesi, ettei ole itse moista lausuntoa antanut.Tää saattaa mennä vähän naiiviks mutta mietin että vaikka Sabine kumosi huhut että Michael reagoisi
Oho niin tais sanookkin, vähän fiftyfifty tilanne että reagoiko se vai eiEi se niitä kumonnut, vaan totesi, ettei ole itse moista lausuntoa antanut.
Miksi antaa paskalehdistölle mitään. Ne arvailee ja managerin pitäis muka vastata arvaukseen kyllä tai ei?Oho niin tais sanookkin, vähän fiftyfifty tilanne että reagoiko se vai ei
Pelkkä "reagointi" tällaisen ajan jälkeen ei muutenkaan ole enää yhtään mitään. Se on lähestulkoon sama asia kuin että olisi edelleen koomassa.Olen täysin samaa mieltä..
Tää saattaa mennä vähän naiiviks mutta mietin että vaikka Sabine kumosi huhut että Michael reagoisi niin olen miettinyt että Sabine saattoi kumota kaiken sen takia että Michael saisi toipua rauhassa, sinänsä olisi ihan fiksu veto, ei tietenkään fanejen kannalta mutta Michaelin kannalta..
Niin.. Mitä mieltä itse olet? Onko Michael hereillä vai ei..Pelkkä "reagointi" tällaisen ajan jälkeen ei muutenkaan ole enää yhtään mitään. Se on lähestulkoon sama asia kuin että olisi edelleen koomassa.
Mielestäni toipumisen kannalta on, eihän Michaelista entistä tule mutta että tajuais ympäristöstään jotain.Onko sillä sitten merkitystä, räpsyttääkö silmiä vai ei?
No onhan sitä Sabinelta kyselty että onko Michael tajuissaan kun sellasta juttuu oli ollut liikkeellä, tais vastata ettei kommentoi..Oli tosta Hartsteinista mitä mieltä vaan, niin pakkohan sitä on olettaa kommenteissaan olevan totuuden siemen. Jo tammikuussa puhuttiin kolmen viikon kooman jälkeen, että noin pitkä aika ei lupaa hyvää paranemisen suhteen, ja nyt on mennyt tosiaan jo viisi kuukautta.:dunno: Mikäli mies olisi tajuissaan, niin kuvittelisin tiedon vuotavan jotain kautta julkisuuteen. Vaikea on siis totakaan vaihtoehtoa pitää kovin todennäköisenä. Mutta eipä siinä, jatketaan ihmeen toivomista.