Ilmeisesti kyse on siitä, että vain Sauberilla on sopimus Michelinin kanssa ensi vuodesta, jolloin luonnollisesti, oli tilanne lähes minkälainen tahansa, niin muilla on tunnusteluja vähän joka suuntaan vaikkei ne täysin vakavia olisikaan. Ei sitä jatkosopimustakaan allekirjoiteta vaan siksi, että ollaan oltu hyviä tänä kautena. Myös aika-ajon mahdollinen muuttuminen saattaa muuttaa rengasvalmistajien voimasuhteita merkittävästi.Iacchus sanoi:Lieneeköhän tuossa muutama nimi liikaa. Yleisestihän on kai puhuttu Williamsista, Toyotasta ja Red Bullista. Sinänsä kummallista tuo Bridgestoneen siirtyminen, sillä sehän tuntuisi olevan ratkaisu Ferrarin ongelmiin (ainakin tämän kauden). Tuskinpa McLaren tai Renault varsinkaan ovat siihen leiriin lähdössä.