Mielenkiintoisin hälytysajoneuvo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Minkä hälytyksessä olevan ajoneuvon liikkeitä seuraat tarkimmin?

• Äänestäjiä yhteensä
    22
Ampulanssi tiätty kun siellä käydään inhimillistä taistelua elämästä ja kuolemasta. Hälyajossa oleva ampulanssi sykähdyttää ja pistää ajattelemaan poikkeuksetta.

Enpä niiden liikkeitä seuraa sen kummemmin kuin että hoidan itseni alta pois. Toisaalta spollari hälytysajossa on sen verran harvinaisempi tapaus, että saattaisi vähän mietityttää että mikä meininki..

Poliiseja seuraan jo senkin takia, jotta muut hälytysajoneuvot harvemmin voisivat pysäyttää toimintani jostain syystä.

No poliisia tietenkin. Sitä aina pelästyy, notta jahtaavatko ne minua. :dunno:

Ampulanssi tiätty kun siellä käydään inhimillistä taistelua elämästä ja kuolemasta. Hälyajossa oleva ampulanssi sykähdyttää ja pistää ajattelemaan poikkeuksetta.

usko tai älä, olen nähnyt ambulanssin vilkut päällä (ei sentään äänet) pyyhältäen liikenteestä ohi samalle mäkkärin parkkipaikalle minne olen itse myöhemmin saapunut. ja siellä ne vetelivät bigmäkkiä nassuun.

Jätin kiusallani medihelin pois.

On muuten häiritsevää, jos silloin kun on Kupittaan kentällä (joka siis sijaitsee aivan sairaalan vieressä) tuomitsemassa futismatsia, kun MediHeli laskeutuu sairaalan pihalle. Yritä siinä sitten keskittyä, kun sellainen ääntäpitävä masiina liikkuu alaspäin just siinä näkökentän rajalla...

Mutta vastasin siis Ambulanssi.