Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hiano fiilis! :thumbup: Tavanomaistakin parempi.
Ei ole huono täälläkään. Katsellaan vanhoja kuvia ja huvitutaan. Pitänee esitellä muillekin kunhan ehtii. :ahem:

Sain verbaalisen riidan sovittua vanhan ystäväni kanssa. Tunne on siis hyvä. Hirveä harmi olisi ollut, jos molemmat jästipäät olisivat pitäneet katsantokantansa ja 18 vuoden ystävyys olisi kadonnut. Konsensukseen pääseminen on siis henkisesti tyydyttävää ja jopa omakohtaisesti ilahduttavaa.

Aivan mielettömän nopea fiilis. Rikoin Suzukartissa henk. koht. "äänivallin" ja pääsin alle 26.0 kierrosajan.

Hyvä mieli. Luin päivällä maallamaalla päiväkirjasta kesävieraiden (möötteilijöiden) kommentteja mm. kesältä 1999. Se oli sitä aikaa. :)

Aika sumunen. Pe 7.15-Su 2.15 välin hereillä. Nyt heräsin iltapäivällä taas.

72 sanoi:
Erehdyin katsomaan elokuvan Ylpeys ja ennakkoluulot. Oli aika ahdistavaa rakkautta siinä ja vasta nyt aloin miettimään, että koskahan mun on aika tulla kotosuomeen ja mitä sitten käy niille suhteille joita oon täälä luonu. Joka tapauksessa jotakin menetän tein ratkaisun suuntaan jos toiseen. :jaska:

Pitkästä aikaa kunnolla töissä. Ihan rento ja aikaansaava fiilis. Siivoilen vähän paikkoja, virittelen sorvit huippukuntoon ja sitten teen tulosta aina siihen asti, kunnes sorvi vaatii taas huoltoa.

lara sanoi:
Erehdyin katsomaan elokuvan Ylpeys ja ennakkoluulot. Oli aika ahdistavaa rakkautta siinä ja vasta nyt aloin miettimään, että koskahan mun on aika tulla kotosuomeen ja mitä sitten käy niille suhteille joita oon täälä luonu. Joka tapauksessa jotakin menetän tein ratkaisun suuntaan jos toiseen. :jaska:

Tuot sen tärkeimmän suhteen mukanas Suomeen! :idea:

72 sanoi:

032.JPG
;)

72 sanoi:
Sehän täs onkin, että se tärkein mies on suomessa, mutta mun urakehityksen kannalta, ei vielä vuoteen kannattais lähteä suomeen, kun taas en tiedä, onko tämän mun herrani kannalta järkevää irtisanoutua ja tulla tänne vuodeksi töihin. Hirmu vaikeaa.

Mutta olo on jo parempi. On hyvä tietää, että on joku, joka olis valmis jättämään kaiken ja tulemaan tänne mun takia. :ahem: