Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voin sanoa, että mieluummin menisin takaisin nukkumaan, kuin lähtisin ajelemaan töipaikkaa kohti. :doubtful:

Olipa kumma aamu. Olin hereillä pitkään ennen kellon soittoa, eikä nouseminenkaan sitten tehnyt tiukkaa. Varttia vaille seitsemän istuin jo tyytyväisenä(?) metrossa. En tajua, miten ei väsytä :doubtful:

Olga sanoi:
Voin sanoa, että mieluummin menisin takaisin nukkumaan, kuin lähtisin ajelemaan töipaikkaa kohti. :doubtful:
Eipä ole vielä tullut hetkeä, että tilanne olisi ollut toisinpäin. Ei se työnteko niin mukavaa koskaa ole/ole ollut.:nope:

Jos voisin lopettaa työt, ilman että loppuis rahantulo, niin lopettaisin ihan heti.:ahem:

Moe Szyslak sanoi:
Eipä ole vielä tullut hetkeä, että tilanne olisi ollut toisinpäin. Ei se työnteko niin mukavaa koskaa ole/ole ollut.:nope:

Jos voisin lopettaa työt, ilman että loppuis rahantulo, niin lopettaisin ihan heti.:ahem:
Voin sanoa, että useimmiten lähden töihin mielelläni, koska tykkään työstäni. Tuonhan niitä mukana jopa kotiin. :o

Olga sanoi:
Voin sanoa, että useimmiten lähden töihin mielelläni, koska tykkään työstäni. Tuonhan niitä mukana jopa kotiin. :o
No siinä tapauksessa mähän suorastaan rakastan töitä, sillä mulla on on houm ofiis eli kotitoimisto.:D

kouvotsvoni sanoi:
Ei se Kela sitä maksa.
Tänään tuli uusi KELA-kortti, jossa ilmenee että olen pysyvästi sairas. Ja vielä pari kuukautta sitten leveilin hyvällä terveydelläni :nope:

jupla sanoi:
Tänään tuli uusi KELA-kortti, jossa ilmenee että olen pysyvästi sairas. Ja vielä pari kuukautta sitten leveilin hyvällä terveydelläni :nope:
:thumbfh:
Passaakos kysyä syytä vai olikos siitä jo joskus puhetta...

burb sanoi:
:thumbfh:
Passaakos kysyä syytä vai olikos siitä jo joskus puhetta...
Kirjoittelin muistaakseni Merkityksettömiin ilmoituksiin jotain syyskuun alussa. Olohan on ihan jees, mutta tosiasia eli että olen "eläkeläisukko" ilman eläkettä ei oikein miellytä. Ei ole ollut työmotivaatio korkeimmillaan viime aikoina.

jupla sanoi:
Kirjoittelin muistaakseni Merkityksettömiin ilmoituksiin jotain syyskuun alussa. Olohan on ihan jees, mutta tosiasia eli että olen "eläkeläisukko" ilman eläkettä ei oikein miellytä. Ei ole ollut työmotivaatio korkeimmillaan viime aikoina.
Mulla on ollut sama kohta 20 vuotta.:o

jupla sanoi:
Ainiijjoo, tuo juttu.
Eipä muuta kuin tsemppiä ja jaksamisia.
Kerronpa että isälläni oli vastaavanlaisia juttuja reilu vuosikymmen sitten ja nyt ei oireista tietoakaan.
Syynä elämänmuutos (tupakka pois, kuntoilua, ruokavalio) ja tokihan varmasti auttaa kun löytyy sopiva lääkitys.
Onhan se päivittäinen lääkitys muistettava ja silleen, mutta enpä ole noin hyvässä kunnossa nähnyt häntä aikoihin kuin mitä hän nyt on. Noinniinkuin tämän asian tiimoilta.

Onpahan taas kummallinen olo. Sydän hakkaa varmaan tuhatta ja sataa epämukavalla tavalla.
Olis ehkä syytä vähän hidastaa.

Aika tyhjä fiilis. Huomenna latinankoe, eikä mikään mene päähän...:jaska: