Makkonen
Guest
Onnellisen odottavainen :thumbup: Muutama tunti vielä... tai ehkä neljä.
Menetkös kentälle vastaan?
Onnellisen odottavainen :thumbup: Muutama tunti vielä... tai ehkä neljä.
Menetkös kentälle vastaan?
En millään ehdi. Just istahdin Torniin, tilasin oluen ja kattelen stadin taakse laskevaa aurinkoa.
Hei hani, oletkos huomen iltapäivällä vielä siellä? Vois parantaa maailmaa tuopposen ääressä...
Juu, täällähän minä. :ahem:
Hei hani, oletkos huomen iltapäivällä vielä siellä? Vois parantaa maailmaa tuopposen ääressä...
Milloinkahan Knoukkari aikoo olla jämynä matkalla kohti pohjanmaata?
Jos minä olisin tuon kysynyt, niin haistattaisi vitun tai vaihtoehtoisesti vastaisi "ok".Milloinkahan Knoukkari aikoo olla jämynä matkalla kohti pohjanmaata?
En mä. Muksun kanssa täällä kotona odotellaan. Tai siis poika nukkuu jo toki. Tunti vielä, niin kone laskeutuu.. Aika kituuttamista on nyt joMenetkös kentälle vastaan?
Suunnittelin tässä, että huomisen Suomen matsin vois katsoa baarissa, keskustassa.Hei hani, oletkos huomen iltapäivällä vielä siellä? Vois parantaa maailmaa tuopposen ääressä...
Milloinkahan Knoukkari aikoo olla jämynä matkalla kohti pohjanmaata?
Jospa Knoukkari liikkuu jämynä teitä 13 tai 63, niin hipaisee hän juuriani.
Onsenytvittukuneisaanukutuksi.Klo5heräsintaas.
Kah, me mentiin nukkumaan tuohon aikaan. Nyt alan laittaa pojille brunssia. Onpas onnellinen mieliOnsenytvittukuneisaanukutuksi.Klo5heräsintaas.