Ei saatana...pyörii pitkin lattioita?
Ei saatana![]()
Vitutuksen multihuipentuma. Toi Leijonien sekoilu oli vaan kruunu tälle. Aivan sama. HV kaikki. Huomenna meen osaston saunailtaan ja haukun kaikki paskaks. Ei vttu kiinnosta mikään.
Vitutuksen multihuipentuma. Toi Leijonien sekoilu oli vaan kruunu tälle. Aivan sama. HV kaikki. Huomenna meen osaston saunailtaan ja haukun kaikki paskaks. Ei vttu kiinnosta mikään.
Sulla sitä tuota tunnetta löytyy - laidasta laitaan.![]()
Mutta onhan sillä ihan omat tagitkin tälle toikille. Kellä muulla on?![]()
Noi tagit on niin loistavat. Minusta on parempi, että kiukuttelen täällä kuin oikeassa elämässä. Tai ainakin enimmät täälläMutta onhan sillä ihan omat tagitkin tälle toikille. Kellä muulla on?![]()
Aika lannistunut fiilis. Tuntuu että joulusta asti enemmän tai vähemmän ollut räkätautia ja tänään taas vähän enemmän. Parit kuurit jo syöty kevään mittaan mutta eipä niistä ollut kuin hetken hurmio. Samoten parit pakteerintappokännit tullut ryystettyä, mutta sitkeessä on saatana.
Plääh.
Mä veikkaan että sulla on pääkalloinfluenssa!:ahem:
Kieltämättä nyt on vähän pettynyt olo. Latasin ilmaiseksi netistä demon PS3:lle F1 Championship editionista, ja voi että millaista kuraa sieltä oikein mulle tuupattiin. Taidan pysytellä ihan vaan rFactorissa...![]()
Kieltämättä nyt on vähän pettynyt olo. Latasin ilmaiseksi netistä demon PS3:lle F1 Championship editionista, ja voi että millaista kuraa sieltä oikein mulle tuupattiin. Taidan pysytellä ihan vaan rFactorissa...![]()