Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Loistava. Tosin aamulla oli 22 astetta pakkasta. Mutta lämpenee hiihtokeleille iltapäiväksi.:ahem:

Minulla on pms ja menkat ja kaikki. Vois käydä pyyhältämässä jonnekin vähäksi aikaa..mutta ei ihan vielä.

Minulla on pms ja menkat ja kaikki. Vois käydä pyyhältämässä jonnekin vähäksi aikaa..mutta ei ihan vielä.

Olen aika varma, että mikä sai sut näin kirjoittamaan.

Minusta olet tehnyt hyvää työtä kaiken kaikkiaan. Häntä pystyyn!

Hiihtämään olis tarkoitus mennä, jahka kakarat on heitetty Lahden junaan.:ahem:

Kirkas kuin tuo taivas. Just palasin kiihtyvältä 20 kilsan lenkiltä, viiteen päivään tuli 50km juoksua sekä salitreenit päälle. Askel lensi, ajatus oli terävä ja olo kaikinpuolin sees.

Ja muutenkin on tässä lähiaikona parikin jo jonkin aikaa houkuttanutta päätöstä selkiintynyt- siis tehty.

Moon aina aatellu että noita transformersseleitä kattele kun ne samat nörtit jotka äänestää sen muovinaama foxin meganin joka vuosi maailman seksikkäimmäksi mimmiksi.

No juutuin ysilta telkun ääreen ja oon nyt tuplanörtti.

Moon aina aatellu että noita transformersseleitä kattele kun ne samat nörtit jotka äänestää sen muovinaama foxin meganin joka vuosi maailman seksikkäimmäksi mimmiksi.

Täytyipä söörtsätä toi nimi googlella ja tällainen löytyi.

megan_fox_01.jpg

En oo varma onko tuo ykkönen, mutta lienen aika nörtti.

Nimi ei sanonu mitään, mut kaippa tota panis jos laittais silmät kiinni ja pitäis kädet omalla puolella.

Seuraavaksi löydät itsesi Shrek 3:n ääreltä.

Itsekin karsastanut transformssesseja ja shrekkeja sun muita härpäkkeitä. Tota leffaa tuli nyt puolivaloilla vilkuiltua ja vaikutti ihan mukiinmenevältä.