Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku totesi, kerran, muttei toista kertaa, että pakarat tietyssä tilanteessa aplodeeraavat voimakkaasti eräälle tapahtumalle.

Noni, nyt palju kiiltelee ja välittömästi estin kiiltelyn poistumisen peittämällä sen pressulla ja sitomalla vielä kiinni veneköydellä tiukasti.

Sitten odottelemaan sitä vuosituhannen talvea!

Joku totesi, kerran, muttei toista kertaa, että pakarat tietyssä tilanteessa aplodeeraavat voimakkaasti eräälle tapahtumalle.

Timmit pakarat kun on oikein hyvin viritetty, heittää helposti Säkkijärvenpolkan ensimmäisen säkeistön.

Sellanen olemus että taidan vaihtaa eilen suunnittelemani tehoharjoitukset pitkään peekoolenkkiin.

Luojan kiitos kerrankin taksikuskina nainen ja mukava sellainen. Nauroi mun jutuille ja omilleenkin.

Ihana. Nyt runkkua.

Sepä siinä just onkin! Minkälainen ihminen on nauraa OMILLE jutuilleen?

Tuli ylimääräinen "on" tonne edelliseen viestiin. Voi mua onnetonta. *nauraa*

Paras taksikuski on se, joka kysyy mihin mennään ja sinne päästyään kertoo mitä ollaan velkaa.
Vituttaa kun pitää ruveta juttelemaan säästä, taksien teknologiasta ja vittu siitä sattuuko nyt kuskina olemaan renki vai isäntä.

Paras taksikuski on se, joka kysyy mihin mennään ja sinne päästyään kertoo mitä ollaan velkaa.
Vituttaa kun pitää ruveta juttelemaan säästä, taksien teknologiasta ja vittu siitä sattuuko nyt kuskina olemaan renki vai isäntä.
Sä ootkin tommonen jurottaja, aina! Minä lienen yhtä yksinäinen kuin kaupan kassalle sekavia höpisevät mummot, kun yli 50% tapauksista erehdyn aukaisemaan sanaisen arkkuni taksikuskin suuntaan..jos ei nyt säästä, niin kysymällä "onko ollut kiireinen ilta?".

Moon huono ihminen.

Mä taas pyrin aina keskustelemaan just noista asioista taksikuskin kans.

Kylläpähän muuten vituttais olla taksikuski. Joutuis kuuntelemaan kaiket illat kun känniääliöt höpäjis säästä ja kyselis tyhmiä.

Minuu taas vituttas olla taksikuskina, kun kyydissä olisi vaan jotain jäyhiä, joista kuuluu vaan murahtelua.