Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ihankuin mua olis käytetty hyväks. Tietäs vaan miten. Annoin meinaan jostain ihmeen syytä Matxille isomman palkankorotuksen kuin mistä oli alunperin ollut puhe!!
 

Örfil

Guest
Kävikös tässä se perinteinen "istuppa johtatasedän polvelle niin jutellaan palkka-asioista" -kuvio :eek!:
 

Örfil

Guest
Pimeässä toimistohuoneessa voi erehtyä taitavinkin naistenmies ;) :D
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ihankuin mua olis käytetty hyväks. Tietäs vaan miten. Annoin meinaan jostain ihmeen syytä Matxille isomman palkankorotuksen kuin mistä oli alunperin ollut puhe!!
Mitä vittua!?!?! Eikös tästä oltu sovittu jo?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Matxi sanoi:
Vitun hyvä.
Sain suuremman palkankorotuksen mistä oli alunperin puhe. :thumbup: :thumbup:
No, menee siitä onneksi veroakin enemmän kuin pienemmästä palkasta! :rolleyes:

Onnea kuitenkin!
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Olga sanoi:
No, menee siitä onneksi veroakin enemmän kuin pienemmästä palkasta! :rolleyes:

Onnea kuitenkin!
Kiitoksia.
Menee toki mutta pikaisen laskutoimituksen mukaan veroprossaa ei tarvitse muuttaa kun vuoden vaihteessa sen lasketutin sopivasti yläkanttiin.

Kyllähän se aina mieltä piristää. :)
 

Örfil

Guest
Sattuviitananärkele. Kävin kirjastossa ja kämpästä ulkona ekaa kertaa liki viikkoon ja kuume pomppas taas 38 tuntumaan....AAAAARRRRRRRGFH :jaska: Eikö tää jumalauta lopu koskaan :confused:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jussi sanoi:
Sattuviitananärkele. Kävin kirjastossa ja kämpästä ulkona ekaa kertaa liki viikkoon ja kuume pomppas taas 38 tuntumaan....AAAAARRRRRRRGFH :jaska: Eikö tää jumalauta lopu koskaan :confused:
Nappaa jotain kuumetta alentavaa lääkettä. Eihän se tautia välttämättä pois vie mutta onpahan parempi olo.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jussi sanoi:
Sattuviitananärkele. Kävin kirjastossa ja kämpästä ulkona ekaa kertaa liki viikkoon ja kuume pomppas taas 38 tuntumaan....AAAAARRRRRRRGFH :jaska: Eikö tää jumalauta lopu koskaan :confused:
Nappaa jotain rommitotia tai vastaavaa. Eihän se tautia välttämättä pois vie, mutta tekee sairastamisen hauskemmaksi.
 

Örfil

Guest
Olen vetänyt buranaa kuin Moe Skodaansa hangessa ja maha on jo ihan rupeneekilla.

Vai rommia, krapula vielä tähän päälle niin tapan ittteni, KUULETTEKO!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä lähden heti ostamaan Jussille kaupasta ihan tuoreen kirveen jos Jussi vaan lupaa ottaa kunnon rommiänkyrän.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Olen vetänyt buranaa kuin Moe Skodaansa hangessa ja maha on jo ihan rupeneekilla.

Vai rommia, krapula vielä tähän päälle niin tapan ittteni, KUULETTEKO!
Hyvä!
 
Ylös