Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Oikein olen haltioitunut saamastani luottamuksesta. Kuulin juuri tulleeni (ilman lupaa) valituksi erään yhteisön varatilintarkastajaksi vuosi sitten. Onneksi ei olis mitään kiirettä. Huomiseksi vasta tarttis olla valmiina. Hieno juttu. :doubtful:
Haa! Tunnustan olevani pilkunviilaaja. Aloitin kyseisen tilintarkastuksen tarkastamalla ensiksi 'hallinnon'. Pöytäkirjasta huomasin, ettei minua ole valittu varatilintarkastajaksi lain. En siis tarkastanut tilejä sen pitemmälti. :thumbup: Puheenjohtaja yritti ehdottaa, että minut valittaisiin jälkikäteen. En hyväksynyt. Tulee varmaan 'kehuja'. :eek:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tulispa tilaamani 52 tuuman telkku huomenna, niin voisi hekumoida materian tuomassa, mutta langan ohuessa onnellisuuden tunteessa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
No veikkaan Sony KDL-52V4000 - 52" Full HD LCD-televisio hybridivirittimellä, piano musta. Hinta lienee ollut pari sataa vajaa 2 tonttua.
Vaihtoehtoja ei lopulta hirveästi Sonylla tuossa mittakaavassa ole, mutta hieman meni mönkään.

Sony KDL-52W4500, hinta reippaat (heh, reipas) 2 tonttua. Mutta hyvä arvaus!

Samgungin 55" LCD-LED-TV hintaan ~3000 euroa kiinnosti myös, mutta oli vaan T-viritin ja nettiarvostelujen perusteella pikkuvikainen...joten nyt näin.

Hintalaatusuhde pitäis olla kohdillaan.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Olen ite kans harkinnut moista.
Mutta säästän ne autohankintaan sitten joskus.
Tolla nelikymppiselläkin pärjää kun ei sitä pleikkaakaan ole raaskinut ostaa.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Itsekin voisin kohta alkaa rypeä materian tuottamassa onnessa, tietokonekaupoille olisi matka.
 
Ylös