Makkonen
Guest
Menetkös kentälle vastaan?Onnellisen odottavainen :thumbup: Muutama tunti vielä... tai ehkä neljä.
Menetkös kentälle vastaan?Onnellisen odottavainen :thumbup: Muutama tunti vielä... tai ehkä neljä.
En millään ehdi. Just istahdin Torniin, tilasin oluen ja kattelen stadin taakse laskevaa aurinkoa.Menetkös kentälle vastaan?
Hei hani, oletkos huomen iltapäivällä vielä siellä? Vois parantaa maailmaa tuopposen ääressä...En millään ehdi. Just istahdin Torniin, tilasin oluen ja kattelen stadin taakse laskevaa aurinkoa.
Juu, täällähän minä. :ahem:Hei hani, oletkos huomen iltapäivällä vielä siellä? Vois parantaa maailmaa tuopposen ääressä...
Hjuva. Tavataan Kämpissä ilta-päivällä. :thumbup:Juu, täällähän minä. :ahem:
Tuskin ihan täällä, mutta liikkeellä ehkä! Sunnuntai-iltanta vasta pitää olla jämynä ja nollilla ratissa suuntana pohjanmaa.Hei hani, oletkos huomen iltapäivällä vielä siellä? Vois parantaa maailmaa tuopposen ääressä...
Tuskin ihan täällä, mutta liikkeellä ehkä! Sunnuntai-iltanta vasta pitää olla jämynä ja nollilla ratissa suuntana pohjanmaa.Hei hani, oletkos huomen iltapäivällä vielä siellä? Vois parantaa maailmaa tuopposen ääressä...
Ei voi tietää.Milloinkahan Knoukkari aikoo olla jämynä matkalla kohti pohjanmaata?
Jos minä olisin tuon kysynyt, niin haistattaisi vitun tai vaihtoehtoisesti vastaisi "ok".Milloinkahan Knoukkari aikoo olla jämynä matkalla kohti pohjanmaata?
En mä. Muksun kanssa täällä kotona odotellaan. Tai siis poika nukkuu jo toki. Tunti vielä, niin kone laskeutuu.. Aika kituuttamista on nyt joMenetkös kentälle vastaan?
Suunnittelin tässä, että huomisen Suomen matsin vois katsoa baarissa, keskustassa.Hei hani, oletkos huomen iltapäivällä vielä siellä? Vois parantaa maailmaa tuopposen ääressä...
Jospa Knoukkari liikkuu jämynä teitä 13 tai 63, niin hipaisee hän juuriani.Milloinkahan Knoukkari aikoo olla jämynä matkalla kohti pohjanmaata?
Veikkaanpa että kuljen jämynä teitä 4 ja 88.Jospa Knoukkari liikkuu jämynä teitä 13 tai 63, niin hipaisee hän juuriani.
Sama vika ollu koko kevään. No nyt sain yhdeksään nukuttua kun kävin tropilla eilen. Mutta ristus että noi keskustan baarit on ja oli kuolleita mestoja eilen. Tornista tosin oli huikee näkymä, siinäpä se illan kohokohta olikin. Ehkä vaisuin juopotteluilta evö.Onsenytvittukuneisaanukutuksi.Klo5heräsintaas.
Kah, me mentiin nukkumaan tuohon aikaan. Nyt alan laittaa pojille brunssia. Onpas onnellinen mieliOnsenytvittukuneisaanukutuksi.Klo5heräsintaas.