Kokeilisit sheivausta, olis sen jälkeen ehkä vielä kivempaa tuollaiset aktiviteetit!Mainio!
Vedin tunnin karvakuulatreenit ja päälle 20 km kuntopyöräilyä!
Onko toi karvakuulatreeni jotain tällaista: Näytä liitetiedosto 10505 vai olenko käsittänyt väärin?Mainio!
Vedin tunnin karvakuulatreenit ja päälle 20 km kuntopyöräilyä!
Mä ainakin ymmärsin sen just noin.Onko toi karvakuulatreeni jotain tällaista: Näytä liitetiedosto 10505 vai olenko käsittänyt väärin?
Nukutko karusellissä?Mieliala on surkea :frown:
Yöunet meni taas ihan vituiks, pelkkää pyörimistä :thumbdown
Soon just noin!:ahem:Onko toi karvakuulatreeni jotain tällaista: Näytä liitetiedosto 10505 vai olenko käsittänyt väärin?
Mä sheivaan failsheja koneelle kaiket päivät!:ahem:Kokeilisit sheivausta, olis sen jälkeen ehkä vielä kivempaa tuollaiset aktiviteetit!
Vissiin.Nukutko karusellissä?
Hmmm. Mä ymmärtäisin, jos joku toinen olis sanonu ton niinkuMieliala on surkea :frown:
Yöunet meni taas ihan vituiks, pelkkää pyörimistä :thumbdown
Mietin kyllä tuota sanavalintaa hetken, mutta ei tullut kuvaavampaakaan mieleen. Muutenkin sanat kadoksissa tänään.Hmmm. Mä ymmärtäisin, jos joku toinen olis sanonu ton niinku
Mieliala on loistava
Yöunet meni taas ihan vituiks, ihanaa pyörimistä :thumbup:
Et käynyt hakemassa niitä nappeja, joista mainitsin?Vissiin.
Sulla oli jotain tsolpi-juttuja, muttei -deemejä? Ihan hyvät napit mulla on, 3kpl punaisella kolmiolla varustettuja nappasin illalla nukkumaan mennessä. Mutta ei se näköjään aina toimi. Vittu. Vituttaa :frown:Et käynyt hakemassa niitä nappeja, joista mainitsin?
Itselle on ainakin ne sopineet hyvin, ja puolikkaalla nukkuu helposti/nippa nappa 6 tuntia.:ahem:
No ei hyvälle vaikuta.:thumbfh:Sulla oli jotain tsolpi-juttuja, muttei -deemejä? Ihan hyvät napit mulla on, 3kpl punaisella kolmiolla varustettuja nappasin illalla nukkumaan mennessä. Mutta ei se näköjään aina toimi. Vittu. Vituttaa :frown:
Vähä sama. Oli pikkasen hottis daami tossa kopiokoneella tänään. Hain kahvia siinä ja aattelin etä nopeesti ku haen, ni ehdin näkee viel tulomatkalla. No se just käännähti vastaan - rinnat - katsekontakti - matkan jatkuminen - aivoissa pyörii hedelmäpeli.Panettaa aivan mahdottomasti.