Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tuli hyvä mieli, kun paikallislehden yleisönosastolta sai lukea kehuja näytelmällemme.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Olipa kammottava yö. Olin nukkunut noin vartin, kun heräsin oven narahdukseen ja makkarin ovi avautui jonkin verran. :eek: Olin ihan varma, että olen lukinnut illalla käytävän oven, eikä kenenkään pitäisi päästä sisälle. Koirakin oli niin epäilevän näköinen. Pakko oli rohkaista mielensä ja nousta katsomaan, mikä oven avasi. Ei löytynyt selitystä.

Menin uudelleen nukkumaan ja kohta se tapahtui taas. :eek!: Äsken huolellisesti sulkemani makkarin ovi oli taas auki. No, taas ylös ja tarkistamaan käytävän ja parvekkeen ovet ja kaikki mahdolliset luvattomien käypäläisten piilopaikat. Ketään ei löytynyt, vaikka vainukoiran kanssa etsittiin.

Suljin ikkunat, sammutin puhaltimet ja lopetin viilentävät ilmavirrat... ja siitä kai se sitten selitys löytyi, kun kummittelu päättyi siihen. Oli kyllä tosi kammottavaa. :eek:
Ns. liskojen yö?
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Tuli hyvä mieli, kun paikallislehden yleisönosastolta sai lukea kehuja näytelmällemme.
Itse olet kuitenkin ne laittanut sinne, että edes jotain kehuja saa :p

Ei vaan, hyvä homma että oma toiminta viihdyttää muitakin :)


Oma päivä on helteistä huolimatta sujunut melko mukavasti, kartingia on käyty ajelemassa ja töissä ei stressaa. Vai johtuuko ne sitten helteistä ettei työt jaksa stressata :eek:
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Olipa kammottava yö. Olin nukkunut noin vartin, kun heräsin oven narahdukseen ja makkarin ovi avautui jonkin verran. :eek: Olin ihan varma, että olen lukinnut illalla käytävän oven, eikä kenenkään pitäisi päästä sisälle. Koirakin oli niin epäilevän näköinen. Pakko oli rohkaista mielensä ja nousta katsomaan, mikä oven avasi. Ei löytynyt selitystä.

Menin uudelleen nukkumaan ja kohta se tapahtui taas. :eek!: Äsken huolellisesti sulkemani makkarin ovi oli taas auki. No, taas ylös ja tarkistamaan käytävän ja parvekkeen ovet ja kaikki mahdolliset luvattomien käypäläisten piilopaikat. Ketään ei löytynyt, vaikka vainukoiran kanssa etsittiin.

Suljin ikkunat, sammutin puhaltimet ja lopetin viilentävät ilmavirrat... ja siitä kai se sitten selitys löytyi, kun kummittelu päättyi siihen. Oli kyllä tosi kammottavaa. :eek:
Sori... Ei ollut tarkoitus pelästyttää... :D
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Olipa kammottava yö. Olin nukkunut noin vartin, kun heräsin oven narahdukseen ja makkarin ovi avautui jonkin verran. :eek: Olin ihan varma, että olen lukinnut illalla käytävän oven, eikä kenenkään pitäisi päästä sisälle. Koirakin oli niin epäilevän näköinen. Pakko oli rohkaista mielensä ja nousta katsomaan, mikä oven avasi. Ei löytynyt selitystä.

Menin uudelleen nukkumaan ja kohta se tapahtui taas. :eek!: Äsken huolellisesti sulkemani makkarin ovi oli taas auki. No, taas ylös ja tarkistamaan käytävän ja parvekkeen ovet ja kaikki mahdolliset luvattomien käypäläisten piilopaikat. Ketään ei löytynyt, vaikka vainukoiran kanssa etsittiin.

Suljin ikkunat, sammutin puhaltimet ja lopetin viilentävät ilmavirrat... ja siitä kai se sitten selitys löytyi, kun kummittelu päättyi siihen. Oli kyllä tosi kammottavaa. :eek:
Ehkä se oli vain varoitus. Keltaisilta sivuilta voisi katsoa kohdasta - Manaajat - josko jotain apua löytyy. Nykyään varmaan manauksetkin onnistuu etänä kännykän kautta.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Hyvä fiilis, viikonpäästä seisoskellaan Muuramessa katselemassa nesterallin shakedownia. Lomatkin lähenee uhkaavasti :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jännittää!:eek:

Isä meni tänään sisälle Meilahteen ja huomenna leikataan sitten sydän, ja duunataan sille uusi läppä joko hiilikuidusta tai sian sydämestä. Jälkimmäinen ei aiheuttaisi ainakaan komplikaatioita meidän suvussa.;)
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jännittää!:eek:

Isä meni tänään sisälle Meilahteen ja huomenna leikataan sitten sydän, ja duunataan sille uusi läppä joko hiilikuidusta tai sian sydämestä. Jälkimmäinen ei aiheuttaisi ainakaan komplikaatioita meidän suvussa.;)
Oho, Moelta viesti joka ei ole vittuilua kenellekään ja johon ei tee mieli kuitata mitään näennäisnokkelaa.

Toivottavasti kaikki menee hyvin!
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Jännittää!:eek:

Isä meni tänään sisälle Meilahteen ja huomenna leikataan sitten sydän, ja duunataan sille uusi läppä joko hiilikuidusta tai sian sydämestä. Jälkimmäinen ei aiheuttaisi ainakaan komplikaatioita meidän suvussa.;)
Voi toivottavasti menee hyvin! Varmasti hyvin hermoja raastavaa. Voimia teille kaikille! :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Solis lähtö Hockenheimiin tänään.:alppu:

Mahtaa Veeperi saada puuauksia siellä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jänskät paikat JA'n poppoolla, toivottavasti kaikki sujuu hyvin.
 
Ylös