Toivottavasti VR on myöhässä.Aika jees. Täydellisen illan tykötarpeet matkalaukussa ja pään sisällä. Saapa nähdä mitä tulee. Kohta siis junalle ja muutaman etapin päähän paneskelemaan. Tarjoan rouvalle lihaisaa romantiikkaa. ÄH HÄH HÄH HÄÄÄ!!
VR on aina myöhässä, mut se onkin parempi juttu ku ennenaikainen tuleminen.Toivottavasti VR on myöhässä.
Timmit pakarat kun on oikein hyvin viritetty, heittää helposti Säkkijärvenpolkan ensimmäisen säkeistön.Joku totesi, kerran, muttei toista kertaa, että pakarat tietyssä tilanteessa aplodeeraavat voimakkaasti eräälle tapahtumalle.
Semmosta vaivaantunutta naurua. Että olis nyt vittu tuokin hiljaa, saatana. :frown:Luojan kiitos kerrankin taksikuskina nainen ja mukava sellainen. Nauroi mun jutuille ja omilleenkin.
Ihana. Nyt runkkua.
Sun kommentin tekee mitättömäksi fakta, että nauroi avautuneesti myös omille jutuilleen.Semmosta vaivaantunutta naurua. Että olis nyt vittu tuokin hiljaa, saatana. :frown:
Domppa?Sepä siinä just onkin! Minkälainen ihminen on nauraa OMILLE jutuilleen?
Just siks se oliki niin ihana <3Domppa?
Jospa se ei ollut aikaisemmin kuullut sitä juttua?Sepä siinä just onkin! Minkälainen ihminen on nauraa OMILLE jutuilleen?
Veikkaan, että nainen ja mukava sellainen,Sepä siinä just onkin! Minkälainen ihminen on nauraa OMILLE jutuilleen?
Sä ootkin tommonen jurottaja, aina! Minä lienen yhtä yksinäinen kuin kaupan kassalle sekavia höpisevät mummot, kun yli 50% tapauksista erehdyn aukaisemaan sanaisen arkkuni taksikuskin suuntaan..jos ei nyt säästä, niin kysymällä "onko ollut kiireinen ilta?".Paras taksikuski on se, joka kysyy mihin mennään ja sinne päästyään kertoo mitä ollaan velkaa.
Vituttaa kun pitää ruveta juttelemaan säästä, taksien teknologiasta ja vittu siitä sattuuko nyt kuskina olemaan renki vai isäntä.
Mä taas pyrin aina keskustelemaan just noista asioista taksikuskin kans.Paras taksikuski on se, joka kysyy mihin mennään ja sinne päästyään kertoo mitä ollaan velkaa.
Vituttaa kun pitää ruveta juttelemaan säästä, taksien teknologiasta ja vittu siitä sattuuko nyt kuskina olemaan renki vai isäntä.