Samaa ajattelin ja meinasinkin udella asiasta, mutta siitä keskusteltiinkin jo.Olishan tuon saanut Olga ostaa, sanoi sisar mitä vaan.
Samaa ajattelin ja meinasinkin udella asiasta, mutta siitä keskusteltiinkin jo.Olishan tuon saanut Olga ostaa, sanoi sisar mitä vaan.
Itse ihmettelen, että jos menee myyntiin, niin mikä estää osakasta ostamasta? Laki? Vai se, etteivät vaan halua myydä? Sen voisi ymmärtää että haluavat maksimaalisen hinnan, mutta jos siitäkään ei ole kyse...
:edit: enpäs huomannut että kyseessä oli lisäks tila-vs-tontti
Luetteko te ollenkaan näitä kirjoituksia?Jussi sanoi:Onhan se noloa jos "maallamaalla" menee vieraille.
Olga sanoi:Tänä kesänä päädyttiin siihen, että koti myytiin viime perjantaina.
Ei tietenkään. Liian tarkalla lukemisella karsiutuu heti lähdössä moni jeesustelun ja vittuilun tilaisuus pois.Luetteko te ollenkaan näitä kirjoituksia?
Ei tietenkään. Liian tarkalla lukemisella karsiutuu heti lähdössä moni jeesustelun ja vittuilun tilaisuus pois.
Enemmän ja tarkemmin kuin sä.Luetteko te ollenkaan näitä kirjoituksia?
Tossa joskus huvikseni laskeskelin että pojille jää jaettavaa 20 e. Toivottavasti eivät tappele tosta. Kymppi mieheen Testamenttia kun en tee.Perinnönjaot on perseestä.
Itse ainakin yritän kuluttaa sen mitä tienaan ja säästän. En ole mitään itse (materiaa) vanhemmiltani saanut enkä sitä edes kaipaa. Saa omakin poika itse rakentaa oman elämänsä.Tossa joskus huvikseni laskeskelin että pojille jää jaettavaa 400 000 e. Toivottavasti eivät tappele tosta. Testamenttia kun en tee.
Tuosta saa käsityksen että myytiin sittenkin koti erillään tilasta :doubtful:Luetteko te ollenkaan näitä kirjoituksia?
Samoin. Äidin perinnönjako oli helppo, kun perin kaiken, mutta isän perijänä ovat myös sisarpuoleni, joita en ole edes tavannut tällä vuosituhannella. Etenkin lapsuuskotini irtaimistosta saattaa tulla riita.Odotan kauhulla kuinka omien vanhempien perinnönjaon kanssa käy (uusioliittoja)
Samoilla mennään :thumbup:Itse ainakin yritän kuluttaa sen mitä tienaan ja säästän. En ole mitään itse (materiaa) vanhemmiltani saanut enkä sitä edes kaipaa. Saa omakin poika itse rakentaa oman elämänsä.
Mutta mitäs jos myyjien pitää kaikkien hyväksyä ostajaehdokas? Omistavat osan taloudesta, joten silloinhan päätöksen pitää olla "yksimielinen"?Olishan tuon saanut Olga ostaa, sanoi sisar mitä vaan.