:thumbfh: Noni, löytyhän se vaurioitunut kohta. Be a GM-osiossa ei pääse vaihtamaan joukkuetta, kun boksi hyytyy ja jää junnaamaan paikoilleen. Pitänee ottaa yhteyttä VPD:eepeedeehen.Päätin sitten asentaa pelin boksille, joten sitä itse levyä ei tarvitse enää pyörittää siellä sisällä. Ja kaikki tiedot saatiin asennettua, joten ei kai nyt niin vakavaa ollutkaan...
Voipihan se olla, mutta naatiskellaan nyt kun on mahollisuus.Tyyntä myrskyn edellä.
Ei onneks taideta vähentää ihan lähitulevaisuudessa, kun on uuden tyypin etsintä käynnissä.Niinpä. Kohta joku huomaa, että nuo työntekijät on ihan liian tyytyväisen näköisiä; niillä on varmaan liian vähän hommia. Vähennetään vähän porukkaa ja tehdään tehostusohjelma jne.
Kokeillaans oikein:Tämä viesti ei olisi ollenkaan hauska jonkun muun kirjoittamana.
Ei hymynkarettakaan.Kokeillaans oikein:
Kyllä sä aika herkkänahkaselta olet vaikuttanut saamaasi palautteeseen, vaikka itse perseilet muille minkä kerkiät.
Ignoressa jo vuodesta 1983Ps. Mossejajonesmoesylkisäkki koitti tota jo.
Hienoa! Nyt kukaan ei voi väittää, että se ei olisi päässyt ikinä elämässään mihinkään.Ignoressa jo vuodesta 1983
Tuohonhan sitä pitää pyrkiä. Kaikki me ollaan korvattavissa eikä ikinä tiedä mitä herrat viisaat päättää, niin parempi kun ei turhia mieti ja nauttii hetkestä.Ainahan sitä kaikenlaisia epävarmuustekijöitä on ilmassa, mutta yritän olla murehtimatta asioita, joihin en voi vaikuttaa.
Muista vilkaista välillä olkasi taakse... tiedä kuka siellä tarkkailee.Jotenkin on pelottava olo, kun oon yksin, en tiiä miks.
Ei tänne kukaan pääse.Muista vilkaista välillä olkasi taakse... tiedä kuka siellä tarkkailee.
Nyt törppöilyt tiskiin! Neuvotaan sitten tuttuun tapaan parhaamme mukaan ja / tai vittuillaan minkä keretään.Mieliala on just nyt äärettömän paska:
Olin eilen toivoton törppö yhelle kaverille ja nyt aamulla syyllisyys on pohjaton sekä vituttaa ankarasti. Ei kyl kehtaa mennä ihmisten ilmoille näyttämään naamaa ainakaan tänään. Paljoa muuta ei oo aamulla pystynyt tekemään kun pyörimään ympäri asuntoa ja miettiä että mitä vittua mä täällä teen ja sitten tulla avautumaan foorumille.
Nyt kun on tänää aamulla lukenu tätä vapaan puolta nii tajuaa että omat ongelmat on loppujen lopuksi aika pieniä.
Että ei tästä sen enempää.
Korvat tarkkana pidä myös niin kuulet kirvesmurhaajan ennen kuin se pääsee iskuetäisyydelleJotenkin on pelottava olo, kun oon yksin, en tiiä miks.
Voisitko lopettaa tuon? Koska jotenkin on jo tarpeeksi epämukava olo.Korvat tarkkana pidä myös niin kuulet kirvesmurhaajan ennen kuin se pääsee iskuetäisyydelle
Älä ole niin varma... kuuntele kaikkia pieniäkin ääniä mitä kuuluu...Ei tänne kukaan pääse.
Jätkä on kyllä ihan korkovartalokyrpä!Älä ole niin varma... kuuntele kaikkia pieniäkin ääniä mitä kuuluu...