Mekään ei Kouvon kans juotu tippaakaan ennen rekkautumista forumille.On tää paha paikka, kurski alkanu juomaan ja Iso8 kiroilemaan. :nope:
Mekään ei Kouvon kans juotu tippaakaan ennen rekkautumista forumille.On tää paha paikka, kurski alkanu juomaan ja Iso8 kiroilemaan. :nope:
Kiroilin vain kerran. Minua ei helpolla kiroilemaan saa, mutta minua ei kannata hermostuttaa.On tää paha paikka, kurski alkanu juomaan ja Iso8 kiroilemaan. :nope:
Nyt hankkimaan maksavia jäseniä foorumille sloganilla: "Löydä salatut kykysi, rekisteröidy F1-foorumille!".On tää paha paikka, kurski alkanu juomaan ja Iso8 kiroilemaan. :nope:
Ei lopu! Meikä vie tänään 10 miljuunaa lotoss: meikä maksaa.:thumbup:No, ilmeisesti tämä loppuu ensi vuoden aikana?
Miun äiti sen potin vie.Ei lopu! Meikä vie tänään 10 miljuunaa lotoss: meikä maksaa.:thumbup:
Mä laitoin 12 riviä että jo on ihme jos ei tipu hittovie. Voishan sen tiettu jakaakkin.Miun äiti sen potin vie.
Totta.Mä laitoin 12 riviä että jo on ihme jos ei tipu hittovie. Voishan sen tiettu jakaakkin.
Kohta joku laittaa kivoja todennäköisyyksiä lotossa voittamisesta ihan varmasti
2 oikein ekasta rivistä! Ei se ny ihan hullummin menny!Mä laitoin 12 riviä että jo on ihme jos ei tipu hittovie. Voishan sen tiettu jakaakkin.
Kohta joku laittaa kivoja todennäköisyyksiä lotossa voittamisesta ihan varmasti
Jos tähtitaivasta tarkoitat etkä paikallisia humppabändejä, niin totta töriset: nyt on parasta aikaa hojottaa pihalla ja ihailla niskat kenolla "takapihaa" vähän pidemmälle. Revontulia eli revareita odotellessa...Täällä maalla on ihan jumalaton määrä tähtiä. Huikeeta.
Näytä liitetiedosto 16412Täällä maalla on ihan jumalaton määrä tähtiä. Huikeeta.
Linnunratakin näkyy upeen selvästi kun puolen kilometrin säteellä yksi valosaaste omien valojen lisäksi se kun setän ikkunasta telkkarin valot välkkyy. Pimeetä ja hiljasta siis on!Jos tähtitaivasta tarkoitat etkä paikallisia humppabändejä, niin totta töriset: nyt on parasta aikaa hojottaa pihalla ja ihailla niskat kenolla "takapihaa" vähän pidemmälle. Revontulia eli revareita odotellessa...
Onnenpekka!Linnunratakin näkyy upeen selvästi kun puolen kilometrin säteellä yksi valosaaste omien valojen lisäksi se kun setän ikkunasta telkkarin valot välkkyy. Pimeetä ja hiljasta siis on!
.
Just puhuttiin aiheesta. Tähtikiikarit kannan lähipäivinä jalustoineen auton takaluukuun. Josko sitä itsekin pääsisi valosaasteettomaan tilaan lähiaikoina?Täällä maalla on ihan jumalaton määrä tähtiä. Huikeeta.
Täytyypä muistaa ottaa kiikarit matkaan, kun lähden mökille venettä nostamaan. Tarkoitus nauttia viikonloppu hiljaisesta ja pimeästä ajasta. Ehkä tässä vielä joku kirkas ilta sattuu ennen lumien tuloa.Just puhuttiin aiheesta. Tähtikiikarit kannan lähipäivinä jalustoineen auton takaluukuun. Josko sitä itsekin pääsisi valosaasteettomaan tilaan lähiaikoina?
Ykkösen "viihdeputken" ehdottomasti parasta antia on Lennetään. Uutisvuoto on nykyisellään erittäin väsynyttä ja kohtuu hyvä vain oikeiden vieraiden ansiosta. YleLeaks taas... no... koomikot kertomassa keskenään juttuja. Tietäähän sen mitä siitä tulee. Ei nauruja ainakaan.Täällä maalla on ihan jumalaton määrä tähtiä. Huikeeta.
Ja rento olo muutenkin. Syöty, juoruttu mutsin kans, käyty porisuttaan setä, setän koira ja nyt uutisvuotoilua ja jos tota maikkarin kehuttua leffaa yrittäis jaksaa katella. Tapiksi 10 tunnin yöunet niin vois huomenna olla olo aika jees ja viikon mettähommiin voimaa täynnä.
Niinpä. Kaupungin laitamillakin näky oli vaikuttava.Täällä maalla on ihan jumalaton määrä tähtiä. Huikeeta.
Jep, Knoukalla varmaan kontrasti on huikea Helsingin ja oikean maaseudun välillä. Muistan hyvin eron niiltä nurkilta pienempään kaupunkiin - puhumattakaan sitten siitä, kun ei ole katuvaloja kymmenien kilometrien säteellä.Niinpä. Kaupungin laitamillakin näky oli vaikuttava.