Mene nukkumaan siitä.VIHANEN.
Tarviitko teippiä?Halkeaa nauruun.
Erikeepperi on kans eri keepperi.Tarviitko teippiä?
En tiennytkään että olet homo! Miehethän kuuntelee Radio Rockia ja vain ainoastaan sitä :wink: Toinen uskottava vaihtoehto on IskelmäIhan vitun vittuuntunut.
Mun suosikki Jaajo lähtee Suomipopilta
Arvoitus: Kuuntelen Ylexää. Mikä olen?En tiennytkään että olet homo! Miehethän kuuntelee Radio Rockia ja vain ainoastaan sitä :wink: Toinen uskottava vaihtoehto on Iskelmä
Radio koska *Erkki* :thumbup:Odottaa Mossen ryökytystä!
Nuori, siis tyhmä.Arvoitus: Kuuntelen Ylexää. Mikä olen?
Se että juontajat on tyhmiä ei välttämättä tee kuuntelijoista tyhmiä. Eli väärä vastaus vaikkei kovin kaukana. Itseasiassa oli sen verran fiksu sekä oivaltava vastaus että saat pisteen.Nuori, siis tyhmä.
On näitä juuttupissakin!Ränttätänttä -musiikin voi jokainen kuunnella äänilevyltä ja niissä se saisi pysyäkin.
The original Ränttätänttä
Thats you syy.Harmittaa koska viisastelin ja menetin ainoan pisteeni Arvoitus-toikissa
Enää ei harmita niin paljoa kun sain puoli pistettä takas. oon kuitenki aika varma että vastasin kysymykseen oikein ekana.Harmittaa koska viisastelin ja menetin ainoan pisteeni Arvoitus-toikissa
Jaajo joo lähtee, mutta Janne Kataja ja Esko Eerikäinen on varmasti jotain Mossen huumoria, jota en yleensäkään tosikkona ymmärrä.Jaajo lähtee Suomipopilta ja tilalle tulee kaks täyttä ääliötä, eli Janne Kataja ja Esko Eerikäinen.:yuck:
Onneksi tämäkin bändi vielä muistetaan! :thumbup: Status Quo on nimittäin keksinyt ränttätäntän. Voi olla että ne keksi Ramoneksitkin.The original Ränttätänttä