Miespolli

Olen...

• Äänestäjiä yhteensä
    22

markoj

Custom User
Tuollainen yllättävä räjähtäminen tässä vaiheessa vuotta EI VOI olla muuta kuin laskelmoitua. Siis tarkoituksena herättää huomiota jotta pääsis Vuoden Kommentteihin ja/tai Vuoden Forumilainen -listoille. Mutta... kaikki keinot sallittuja. Tsemppaan Azizizia.
Taispa nousta mun listalle. Huomenna päissään sorvaan rivin.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
No ei kun siitä kenellä on tissit paremmat kuin perse? Sitäkö sä luulit. Kullinaama.

Vittu kun ei taas jaksa näitä viisastelijoita. Yritän asiapitoista toikkia, niin eiköhän joku saatanan vihernaama tule hassutelemaan ja hampaita näyttämään että pistetääs tämäkin leikiksi. Tää foorumi on täynnä pelkkiä kompulsiivisia hassuttelijoita. Ei oo sellaista asiaa, mihin ei joltain tule jotain sanahassuttelua tai tahallaan väärinymmärrystä. Sitten hymähdellään ringissä, että keksipä tuo nyt taas hyvän, ei tullut itselle mieleen. Tai jos tuli niin vielä parempi, sillä on samanlainen ajatuksenjuoksu kuin minulla. Hieno huumorintaju tällä hahmolla, kuin on tismalleen samanlainen kuin minulla! Vapaa alue on yks helvetin iso fingerpori-strippi.

En sitä sano, että olisin itsekään syytön tähän. Mutta ymmärrän kyllä yleensä viestiäni uudestaan lukiessa, että olipas taas paska juttu. Ja häpeän sitä.
Eikös sun pitäis mennä tonne asiapuolelle tekeen nää manboobs pollit?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Azizin purkaus oli mielestäni hauska :D :thumbup:. Olkoon miten laskelmoitu tahansa. Tissien ja perseiden suhteen olen aika pitkälti "sekä että" -miehiä. Lisättynä vieras-, työ-, yms. -huoneemme seinällä olevan taulun/kuvan mainostamalla hevillä:

markoj

Custom User
Vierastyöhuone? Käytätkö paatin rakennuksessa itäeurooppalaista halpatyövoimaa?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vierastyöhuone? Käytätkö paatin rakennuksessa itäeurooppalaista halpatyövoimaa?
Hähä! Jätkä ei tajunnu! Siis tota mun lyhentämistapaa, jolla vältyin kirjoittamasta sanaa "huone" useaan kertaan. Tirsk.

Muuten kyllä vissiin pitäisi vierastyövoimaa hommata kiusallisen hitaasti edistyvää laivaprojektia vauhdittamaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No ei kun siitä kenellä on tissit paremmat kuin perse? Sitäkö sä luulit. Kullinaama.

Vittu kun ei taas jaksa näitä viisastelijoita. Yritän asiapitoista toikkia, niin eiköhän joku saatanan vihernaama tule hassutelemaan ja hampaita näyttämään että pistetääs tämäkin leikiksi. Tää foorumi on täynnä pelkkiä kompulsiivisia hassuttelijoita. Ei oo sellaista asiaa, mihin ei joltain tule jotain sanahassuttelua tai tahallaan väärinymmärrystä. Sitten hymähdellään ringissä, että keksipä tuo nyt taas hyvän, ei tullut itselle mieleen. Tai jos tuli niin vielä parempi, sillä on samanlainen ajatuksenjuoksu kuin minulla. Hieno huumorintaju tällä hahmolla, kuin on tismalleen samanlainen kuin minulla! Vapaa alue on yks helvetin iso fingerpori-strippi.

En sitä sano, että olisin itsekään syytön tähän. Mutta ymmärrän kyllä yleensä viestiäni uudestaan lukiessa, että olipas taas paska juttu. Ja häpeän sitä.
Hekoheko, riitti.