Olga
.
Olihan ne kovia jätkiä.
Olga sanoi:Kuullaan sitten kuitenkin Maamme-laulu, vaikka lippu on vääränlainen.
Yksi aamu oli Aamu-tv:ssä joku urheilupsykologi tms. ja se juuri totesi, että eihän sitä kukaan voi enempää tehdä kuin parhaansa. :doubtful:Rusina sanoi:Suomalaiset tulevat kärsimään tuosta luuseriasenteesta "Yritetään parasta ja katsotaan mihin se riittää"..
Eikä ryssälle.Observer sanoi:Noh onneks ei menny kulta turskalle sentään.
Paitsi ne jotka voittaa näitä mestaruuksia.. mitä ne nyt sitte onkaan.. :jaska:Mutku sanoi:Yksi aamu oli Aamu-tv:ssä joku urheilupsykologi tms. ja se juuri totesi, että eihän sitä kukaan voi enempää tehdä kuin parhaansa. :doubtful:
Niillon vaan parempi tsägä!Ylen Sankia Priha sanoi:Paitsi ne jotka voittaa näitä mestaruuksia.. mitä ne nyt sitte onkaan.. :jaska:
Minä en voi noin sanoa, koska en ole mitään tehnyt Teron menestyksen hyväksi. Harmittaa Teron puolesta.312T4 sanoi:Tulos on kyllä SUURI pettymys :nope:
Itseasiassa tuon asenteen omaavat eivät saa kaikkea irti omista kyvyistänsä..kun ei lähdetä heittämään asenteella: "Minä heitän pitkälle ja voitan..comprendre?"...Mutku sanoi:Yksi aamu oli Aamu-tv:ssä joku urheilupsykologi tms. ja se juuri totesi, että eihän sitä kukaan voi enempää tehdä kuin parhaansa. :doubtful:
lässyn-lässyn-lää. samassa kelissä kolme kaveria heitti paremmin.Mutku sanoi:Teron mukaan tuuli pilasi. Sateesta ei haittaa.
TOki myönsi että olisi pitänyt osata heittää moisiinkin tuuliin.
Niinpä....leipurihiiva sanoi:lässyn-lässyn-lää. samassa kelissä kolme kaveria heitti paremmin.
En usko siltikään suomalaisten olevan tyytyväisiä tulokseen :nope:Olga sanoi:Minä en voi noin sanoa, koska en ole mitään tehnyt Teron menestyksen hyväksi. Harmittaa Teron puolesta.