toleranssisiipi
Langennut enkeli
Hippi.Punainen takki ja sininen potta.
Hippi.Punainen takki ja sininen potta.
Hippipukki -66Hippi.
Jotkut miespuoliset metallimuusikot käyttää mm. mustia pitkiä nahkahameita. En tiedä, onko ne just miehille tarkoitettuja vai unisexejä. Niin että... Montako laitetaan?En nyt tiedä muita hameita miehille valmistettavan kuin kiltin. Ja sen voisin kyllä laittaa päälleni.
Trikoita ja legginsejä valmistetaan sekä miehille että naisille.:ahem:
Omista varastoistako?:doubtful:Jotkut miespuoliset metallimuusikot käyttää mm. mustia pitkiä nahkahameita. En tiedä, onko ne just miehille tarkoitettuja vai unisexejä. Niin että... Montako laitetaan?
Eiku jostain "alan liikkeestä".Omista varastoistako?:doubtful:
Mun mielestä eivät ole. Ajattoman tyylikkäitä ja hillittyjä ovat ne.Niin no. Mun mielestä mustat vaatteet on aika typeriä ja homoja.
Se on valosapeli, ei miekka.Hyvä munakupit tuossa asussa!:ahem:
On muuten vähän kei! Toi valomiekkakin on vähän fallosmaisesti tuosta navankorkeudelta tanassa!![]()
Yritän allaolevin lainauksin osoittaa miten:Miten toi kuopion tori ja gallup miesten legginseihin liittyy? Tässä siitä ole kysymys.
Mikä saa sinut ajattelemaan näin? Vai onko tämä nyt sellaista yleistä paheksuntaa, kun oletetaan että muutkin paheksuu? Ettei vaan erotu joukosta tai olisi erikoinen?:doubtful: Tai paheksutaan keltaista lehdistöä, mutta kuitenkin luetaan ne IL:n ja IS:n ja Seiskan jutut.
Vai onko syynä se, että ko. asuste ei sovi kovinkaan monelle vartalon muotojen takia?
Noin.Juju onkin siinä, että pidän tuollaisia enimmäkseen naisten asusteina
ja oletan että suurin osa suomalaisista heteromiehistä ajattelee samoin.
Jos siis puhutaan perinteisestä pukeutumisesta, eikä urheilusta.
No rehellisesti sanottuna en pitänytkään sua muodin edelläkävijänä. Ostat alesta kuten minäkin. :ahem:Se, että muotitietoisimmat homot pukeutuvat jo legginseihin maailman metropolien pintapaikoissa,
ei tarkoita sitä, että härmässä oltaisiin yleisesti sitä mieltä, että kyseinen asuste on täällä mitä luontaisinta shittiä.
Ei ole ainakaan mulle.
Sukkahousuja myös:En nyt tiedä muita hameita miehille valmistettavan kuin kiltin. Ja sen voisin kyllä laittaa päälleni.
Trikoita ja legginsejä valmistetaan sekä miehille että naisille.:ahem:
Samaa mieltä. Siksi sanonkin käytäväni jalkaterättömiä miesten sukkahousuja. :ahem:Mulla ei ollu mielipidettä tästä asiasta, mutta toikin luettuani näyttäs siltä, että legginssien pitäminen on ihan homojen hommaa.
Meinaatko kattoa sen 14h pitkän version?Pitäiskin katsoa tuo Robin Hood - Men in Tights pitkästä aikaa uudelleen.
Ihan epäilemättä oli lapsuusvuosien hauskin leffakohtaus kun kyseisessä elokuvassa lähettävät foxia.Pitäiskin katsoa tuo Robin Hood - Men in Tights pitkästä aikaa uudelleen.
En tiennytkään Peter Jacksonin tehneen tuosta uusintaversion. Toisaalta ihan loogista, kun sen voi helposti Keskimaan kulisseissa kuvata.Meinaatko kattoa sen 14h pitkän version?