Vielä.Knoukkari sanoi:Itseäni ei ole ufosiepattu koskaan.
Vielä.Knoukkari sanoi:Itseäni ei ole ufosiepattu koskaan.
Mä olen kyllä katolla oleillut viime aikoina hyvinkin.jps sanoi:Vielä.
Tuu Stadiin niin mennään Kallioon! jos ei tule sieppausta, ni jo on ihme!Knoukkari sanoi:Mä olen kyllä katolla oleillut viime aikoina hyvinkin.
Ja peukku pystyssä tietty. :thumbup:
Mä sain samaa(?) lääkettä. Ei tosin pillereinä vaan inhalaattorissa kerta-annos. Maksaa ihan saatanasti, oisko kerta-annoksen hinta likemmäs 30 euroa, säilyvyys on rajallinen ja tuo rintakehän kohdalle siitä tuleva tunne on sellainen kuin sais sydänkohtauksen. En käytä sitä enää koskaan, tuo sydänkohtaukselta tuntuva olo on niin hirveä.Thyella sanoi:Mulle maarattiin nyt migreenilaakitys, mutta inhottaa ottaa se pilleri, koska se pahentaa sita naaman tunnottomuutta, vaikea puhua, ja rintakehassa ja kasissa alkaa tuntua oudolta.
On kylla kamala tunne se. Jenkeissa kun makasin taju kankaalla ensiavussa niin mulle maarattiin jotain tosi vahvaa kipulaaketta, kun sita otti niin tuli semmonen mukava olo ja kutitteli ja hihitytti... ja toi armottoman vasymyksen. Ja vei kivun pois. Harmi vaan, ettei mulla oo enaa niita jaljella. Pitais koittaa selvittaa mita ne oli, kun eivat mun oranssissa pilleripurkissa maininneet. Mulla meinas tanaan taas iskea migreeni. Ei mitaan tietoa mista se tuli, onneks oli viela yks burana jaljella ja otin sen tarpeeks ajoissa. Vahan on viela paansarkya, pitaa nyt kattella. Raivostuttaa tammoinen.Runar ja Kyllikki sanoi:Mä sain samaa(?) lääkettä. Ei tosin pillereinä vaan inhalaattorissa kerta-annos. Maksaa ihan saatanasti, oisko kerta-annoksen hinta likemmäs 30 euroa, säilyvyys on rajallinen ja tuo rintakehän kohdalle siitä tuleva tunne on sellainen kuin sais sydänkohtauksen. En käytä sitä enää koskaan, tuo sydänkohtaukselta tuntuva olo on niin hirveä.
Veikkaan morfiinia ?Thyella sanoi:On kylla kamala tunne se. Jenkeissa kun makasin taju kankaalla ensiavussa niin mulle maarattiin jotain tosi vahvaa kipulaaketta, kun sita otti niin tuli semmonen mukava olo ja kutitteli ja hihitytti... ja toi armottoman vasymyksen. Ja vei kivun pois. Harmi vaan, ettei mulla oo enaa niita jaljella. Pitais koittaa selvittaa mita ne oli, kun eivat mun oranssissa pilleripurkissa maininneet. Mulla meinas tanaan taas iskea migreeni. Ei mitaan tietoa mista se tuli, onneks oli viela yks burana jaljella ja otin sen tarpeeks ajoissa. Vahan on viela paansarkya, pitaa nyt kattella. Raivostuttaa tammoinen.
Kolmen vuorokauden migreenistä olen kyllä kuullut, mutta 25 päivää on jo aivan käsittämätöntä! :eek!:Joulukuun alussa 2009 mulla oli hirvea migreeni paalla 25 paivaa putkeen, lopulta jouduin kahdesti aivokuvauksiin ja kahdeks yoks sairaalaan, sen viikon aikana olin neljasti tiputuksessa ja sain morfiinia ja adrenaliinipiikkeja reiteen. Pahinta tossa koko rupeamassa oli just ne adrenaliinipiikit, ai saatana. Onneks ei oo mitaan allergioita ni ei tarvii semmosta ruveta itellensa iskemaan.
Eika se koskaan selvinny et oliko se migreenia vai jotain muuta, kamalasti mulle maarattiin jos jonkinsorttista laaketta ja loppuvaiheessa olin niin sekasin, etten jaksanut nousta pontolle oksentamaan vaan oksentelin vessan lattialla ja ihmettelin et missa oon. Mun fysioterapeutti oli soittanu mulle ja ma olin kuulemma mongertanu jotain tosi outoa, mulla ei oo tasta ite mitaan muistikuvaa.Kolmen vuorokauden migreenistä olen kyllä kuullut, mutta 25 päivää on jo aivan käsittämätöntä! :eek!: