Mika Häkkinen

Formula1Fan

Well-known member
Liittynyt
6.4.2005
Viestit
324
Mietin tässä, että miksei kukaan julkisuuden hahmo kommentoi mikan sanomisia. Voihan se olla, että Kimi antaa kommenttia jossain vaiheessa.

Mika vaikuttaa hieman vakavemmalta nykyään. Ihan kun Norbert Haug ja Ron Dennis, kysymyksiin vastataan juuri ja juuri että ne kelpaavat toimittajille.
 
Viimeksi muokattu:

Lonso_567

guru experience
Liittynyt
8.10.2006
Viestit
470
Sijainti
¿¿¿Salud???
Joni sanoi:
Hyvä lähtee sanomaan että "Kimi voittaa mestaruuden tänä vuonna... jne" jos on edelleen Mersun/Mäkin miehillä töissä.
:rolleyes:

Toivottavasti ei kyseessä ole Mersun suuntaan nuoleskelu ja itse uskoo toista. Kyllä Mika voi ihan itse mielipiteensä muodostaa, onhan Alonsokin on veikannut Kimiä mestarisuosikiksi. Mika vaikuttaa vähän tyhmältä veikatessaan jälleen McLarenia mestariksi, mutta voipa osua oikeaankin...

Tiedä sitten, uskooko Mika oikeasti mitä sanoo, vai haluaako vain antaa mukavia kommentteja Mersusta. On toki täysin mahdollista, että McLaren parantaa ja nousee tosissaan mestaruuskamppailuun ja Alonso alkaa voittamaan kisoja. Suomalaisena Mika toivoi myös Kimille menestystä, mutta ymmärrän kyllä jos McLaren mestarina ja Mersun miehenä hän uskoo ja toivoo mestaruutta ennenkaikkea McLarenille.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
MaranelloRed sanoi:
Finlandia vodka on tehnyt tehtävänsä.

Ajaahan tuo ei ole koskaan osannut.
On tainnut se vodka tehdä tehtävänsä sun suhteen. Täytyy kyllä ihmetellä kuinka aikuinen maailmaakin nähnyt ihminen ei tajua, että Mika on vain uskollinen työnantajalle. Maranellored uskoo myös sensaatiolehtiin 100 prosenttisesti. En tajua. :nope:

Ja ei se mun maailma nyt siihen kaatuisi, vaikka Häkä Alonsoa oikeastikkin kannattaisikin. Ei se Mikan omaa arvoa vähennä.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
*wruuum* sanoi:
Täysin samaa mieltä, kompaan 100%:a. Ihmettelen jos joku tuota ei tajua ja jos tajuaa, niin miksi sitä ihmettelee. Media peliä tässä pelataan. Joukkueurheilussa on tapana tsempata omaa tiimiä ja uskoa heidän tekemiseensä. Tässä mielestäni ainoastaan nähdään, että Häkkinen on edelleen Mersun luottopelaaja joka tietää kuinka yhteisen hyvän eduksi pelataan.

Se mitä kameroilta ja toimittajilta piilossa Mika ja Kimi keskustelevat kahdestaan onkin sitten toinen juttu.
Hyvä, että viisaitakin on joukossamme! :)
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Millaiset lööpit mahdettaisiin saada aikaan jos nuo haastateltavat sanoisivat vähänkään suoremmin mielipiteensä. Nykyäänkin ihan kohtuu raflaavia otsikoita väännetään sivulauseista hieman "väärinkäsittäen". Ja aina pitää muistaa että iltapäivälehtien funktio on myydä irtonumeroita, ei välittää tietoa.

Varsinaiset juorulehdet ovatkin sitten jo aivan oma lukunsa. Ei tarvita kuin joku kämänen kännykkäkamerakuva Kimistä räpäyttämässä silmiä (silleen, että silmät ovat puoliummessa) niin jo voidaan kirjoittaa että: "Sekatyömies Ernesti otti kuvan Kimistä ördaamassa perseet olalla (vihjepalkkio 50 euroa)".
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Joo aikamoisen otsikon teki MTV3 poliitiikan osastolla. "Katainen raivostui Vanhasen salkkujaosta". Oli kyllä melkoinen "raivostuminen". Hyvin media noita otsikoita repii ja porukka foorumilla vaahto suussa kommentoi.
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
*wruuum* sanoi:
Täysin samaa mieltä, kompaan 100%:a. Ihmettelen jos joku tuota ei tajua ja jos tajuaa, niin miksi sitä ihmettelee. Media peliä tässä pelataan. Joukkueurheilussa on tapana tsempata omaa tiimiä ja uskoa heidän tekemiseensä. Tässä mielestäni ainoastaan nähdään, että Häkkinen on edelleen Mersun luottopelaaja joka tietää kuinka yhteisen hyvän eduksi pelataan.

Se mitä kameroilta ja toimittajilta piilossa Mika ja Kimi keskustelevat kahdestaan onkin sitten toinen juttu.
Sama.

Vaikkei mua henkilökohtaisesti jaksa juuri kiinnostaa nämä kommentit. Ja Kimiä muuten kiinnostaa vielä vähemmän. :eek: Vai voikohan enää vähempää kiinnostaa...?:rolleyes:
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
patriot sanoi:
On tainnut se vodka tehdä tehtävänsä sun suhteen. Täytyy kyllä ihmetellä kuinka aikuinen maailmaakin nähnyt ihminen ei tajua, että Mika on vain uskollinen työnantajalle. Maranellored uskoo myös sensaatiolehtiin 100 prosenttisesti. En tajua. :nope:

Ja ei se mun maailma nyt siihen kaatuisi, vaikka Häkä Alonsoa oikeastikkin kannattaisikin. Ei se Mikan omaa arvoa vähennä.

Jaa enpä tiedä. Viimeksi olen vodkan kanssa ollut tekemisissä oliko se vuonna 2002 vai 2003. Pullon sain nimimerkiltä amiraali eräänlaisen vedon yhteydessä vuonna 2000 ellen väärin muista. Siinä viimeisin kosketus kyseiseen aineeseen.:eek:

Noita Räikköstä "halveeraavija" komentteja on tihkunnut tuolta suunnalta aivan liikaa. Katotaan nyt onko Häkkinen oikaisemassa "puheitaan" jahka mersun nuolemiselta kerkiää. Epäilempä että ei ole.

Iltalehti on mun raamattu.
 

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
Puhuisiko Kimi noin? Ei todellakaan, Kimiä kun ei kiinnosta olla kenenkään personal PR-huora.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Mikkoz84 sanoi:
Puhuisiko Kimi noin? Ei todellakaan, Kimiä kun ei kiinnosta olla kenenkään personal PR-huora.
Ei sitä kiinnosta juuri mikään muukaan. :) Niin miksi ihmeessä se mitään kommentteja jakaisi. Niin ja olen Kimi-fani. :thumbup:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
MaranelloRed sanoi:
Jaa enpä tiedä. Viimeksi olen vodkan kanssa ollut tekemisissä oliko se vuonna 2002 vai 2003. Pullon sain nimimerkiltä amiraali eräänlaisen vedon yhteydessä vuonna 2000 ellen väärin muista. Siinä viimeisin kosketus kyseiseen aineeseen.:eek:

Noita Räikköstä "halveeraavija" komentteja on tihkunnut tuolta suunnalta aivan liikaa. Katotaan nyt onko Häkkinen oikaisemassa "puheitaan" jahka mersun nuolemiselta kerkiää. Epäilempä että ei ole.

Iltalehti on mun raamattu.
Tais olla se yksikin pullo sulle liikaa. :) Mä en nyt tajua sitten, että mitä merkitystä sillä on jos mitä Mika sanoo? En myöskään tajua miten Mikan ajolahjat liittyy Mikan kommenteihin? Maranellored muuttaa mielipidettään muutenkin tilanteen mukaan. Eikös tuo Räikkönenkin ollut aika paska, kunnes puki punaiset haalarit päälleen. Lapselta vois moisen puheen ymmärtää.

Mediapeliä mediapeliä... Hyvin on onnistunut! :ahem:
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
Renault on voittanut kaksi mestaruutta putkeen ja Ferraria muka pidetään huipputallina. Jos katsotaan kahden viime vuoden tilastoja, niin McLarenin ja Ferrarin suoritukset ovat hyvin samankaltaiset. Formula ykkösissä voittaa vain yhden tallin kuljettaja vuodessa eikä se auta vaikka olisit kuinka nopea kuski, kun pitää ajaa juuri siinä oikeassa tallissa oikeaan aikaan. Formula ykkösissä on ajanut monta nopeaa kuskia, jotka eivät koskaan saavuttaneet maailmanmestaruutta.

Tilastothan eivät tietysti kauheasti kerro tallien nykytilasta, mutta on aika typerää aliarvioida McLarenia sen takia kun Kimi ei siellä mestaruuteen pystynytkään. Hyvä esimerkki tästä on se, kun McLarenia pidetään varikon epäluotettavimpana autona, vaikka nyt vaikuttaa lähinnä siltä, että luotettavuudesta saattaa tulla McLarenin valttikortti tällä kaudella.

Mika tietysti kannattaa McLarenia, koska on kilpaillut siellä itse ja voittanut ne mestaruudet. Mika tietysti myös katsoo tätä asiaa hieman eri kantilta kuin muut. Mika tietää kuinka vaikee se mestaruuden voittaminen on kun hänelläkin kului monta vuonna ennen kuin ne mestaruudet lopulta tulivat. Faneilla tietysti on hieman erilaiset odotukset kun Kimin pitäisi voittaa jokaisena vuotena mestaruus, koska hän on se nopein kuski ja joka kerta kun mestaruutta ei tule on se tallin vika. Norbertti tuskin olisi pahoittanut mieltään, vaikka Mika olisikin veikannu oman maanmiehensä vievän mestaruuden.
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
patriot sanoi:
Tais olla se yksikin pullo sulle liikaa. :) Mä en nyt tajua sitten, että mitä merkitystä sillä on jos mitä Mika sanoo? En myöskään tajua miten Mikan ajolahjat liittyy Mikan kommenteihin? Maranellored muuttaa mielipidettään muutenkin tilanteen mukaan. Eikös tuo Räikkönenkin ollut aika paska, kunnes puki punaiset haalarit päälleen. Lapselta vois moisen puheen ymmärtää.

Mediapeliä mediapeliä... Hyvin on onnistunut! :ahem:
Aika lapsonen olet kyllä itserakkautesi ja oikeassaolemisen kanssa itsekkin, suorastaan vaippa asteella.:cool:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
MaranelloRed sanoi:
Aika lapsonen olet kyllä itserakkautesi ja oikeassaolemisen kanssa itsekkin, suorastaan vaippa asteella.:cool:
:) No sun kommentit aikaisemmilta vuosilta on hyvin muistissa. :ahem: Notta siinä mielessä olen oikeassa.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Mikkoz84 sanoi:
Puhuisiko Kimi noin? Ei todellakaan, Kimiä kun ei kiinnosta olla kenenkään personal PR-huora.
Toivottavasti totuus ei valkene Philip Morrisille, Royal Dutch Shellille, Fiat s.p.a :lle, AMD:lle, jne. voisi toi duunipaikka olla aika höllässä.
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Juzo sanoi:
Tilastothan eivät tietysti kauheasti kerro tallien nykytilasta, mutta on aika typerää aliarvioida McLarenia sen takia kun Kimi ei siellä mestaruuteen pystynytkään. Hyvä esimerkki tästä on se, kun McLarenia pidetään varikon epäluotettavimpana autona, vaikka nyt vaikuttaa lähinnä siltä, että luotettavuudesta saattaa tulla McLarenin valttikortti tällä kaudella.
Voisi kuvitella kuitenkin, että touhu jatkuu kutakuinkin samanlaisena kuin tähänkin asti. Tilanteen parantaminen ei välttämättä yhden talvikauden aikana tapahdu, alas kyllä voidaan tulla huomattavasti lyhyemmässäkin ajassa (Renault?).

Itse asiassa näyttää aika hiton pahalta tuo McLarenin luotettavuus viime vuoden osalta kun oheista linkkiä katsoo:
http://www.pitpass.com/src/seasons/2006/statistics/teamreliability.php

McLaren näkyy olleen neljänneksi viimeinen talli maaliin asti ajamisissa. Toisaalta vain kerran on jäänyt pisteittä kun maaliin asti on päästy. Ei ole myöskään eritelty sitä, kumpi kuskeista on keskeyttänyt enemmän eikä sitä johtuuko keskeyttäminen teknisestä syystä vai onko oman tallin mies kilkannut molemmat kerralla radalta tai muuten kuski lipsauttanut viheriön puolelle.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Oho sanoi:
Toivottavasti totuus ei valkene Philip Morrisille, Royal Dutch Shellille, Fiat s.p.a :lle, AMD, jne. voisi toi duunipaikka olla aika höllässä.
Niin, taitavat noi yritykset nykyään ihan oikeasti haluta mannekiineikseen ihmisiä, joiden sanomiset menevät pään läpi mahdollisimman nopeasti ja ärsyttämättä.

Sama homma pelkkiä uusimpia hittejä ja parhaita klassikoita (eli viime viikon uusimpia hittejä) soittavien radiokanavien kanssa, jotka siis eivät halua mannekiineja vaan mahdollisimman löysää paskaa soittolistoilleen.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Valde sanoi:
Häkkisen lausunnot Mclaren & Kimi aiheesta voi unohtaa jo suoraan, turha odottaa pienintäkään logiikkaa.

Kuis, mitä on logiikka, jos logiikan syö nouseeko kolesteroli?

En nyt tarkkaan muista mitä se höpäji mutta ei se mitenkään erityisen ristiriitaista ollut. Häkkinen toivoo McLarenin menestyvän, niin mäkin varmaan Häkkisen asemassa toivoisin, mikä siinä on väärin tai edes arvosteltavaa?
 
Ylös