Mika Kallio KTM:n tehdaskuljettajaksi!

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Hei, mutta miettikääpä. Eikös KTM:n tavoitteena ollut siirtyä MotoGP-luokkaan vuonna 2005? Jos kaikki sujuu Kallion osalta suunitelmien mukaan, miksei soppari voisi jatkua, ja nähtäisiin pitkästä aikaa itse kuninkuusluokassakin suomalainen.

No, ainakaan Brnossa Kallio ei joudu kärsimään Bridgestonen renkaista.
 

Insider

Active member
Liittynyt
6.8.2003
Viestit
28
Jos joukossa on lainoppineita, sanokaapa mitä suomen laki sanoo asiaan.
a) Jos kyseessä on sopimusrikko Mikan puolelta, mitä luokkaa on korvaukset? Muutama kymmpitonni, veikkaan?

b) jos kyseessä ei ole sopimusrikko...Ajot maksaa kulut ja jää ilman sentinkään siirtokorvausta?

Onhan sekin mahdollista, että Ajot todella on jättäneet hoitamatta asioita? Onko Mika silloin syyllinen mihinkään? Kai kuljettajalla on oikeus vaihtaa tallia jos homma ei toimi ja TALLI rikkoo sopimusta.

Nyt on jeesusteltu vain kuinka Ajon veljeksille on käynyt ja kuinka häijy Kallio on...mutta mitäs jos se häijy, riistäjä osapuoli onkin Ajo Motorsport, joka ahneuksissaan kusi omille kintuille.

Nyt testataan asiantuntemus, arvauksia mitä tulee tapahtumaan...

Oma veikkaukseni on että juttu sovitaan kulissien takana viikon alussa ennen kisaa ja kukaan ei tule tietämään totuutta, kuka oli paha poika ja kuka hyvä...
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Jos mennään oikeuteen saakka, niin silloin varmaan molemmat osapuolet syyttää toisiaan sopimusrikosta. Mulla on sellainen käsitys, että näissä hommissa sopimusrikon suuruttaa verrataan koko sopimuksen arvoon ja merkitykseen. Kallion pitäisi esittää minun näkemyksen mukaan merkittävä sopimusrike. Jos esim. kuukaunden palkka on ollut myöhässä pari päivää, ei tämä mielestäni riitä perusteluksi. Oikeus kai sen päättää, onko Kallion edustajien väittämä sopimusrikkomus sitten tarpeeksi iso.

Tämmönen käsitys minulla on, mutta ei ole sen suurempaa tietämystä asiasta.
 
Ylös