Mika Salon rahat

Absolut

Private member
Salolla on käsittääkseni jokin maahantuonti-kuvio, mutta omistaa/on osakkaana myös ravintolabisneksessä (Eatz?)? Aika poikkeuksetta nämä suomen pärinäpojat on hoitaneet raha-asiansa kunniakkaasti, tai hoidatuttaneet. Tietenkin jos on alkupääoma, on helppo alkaa sijoittamaan/yrittämään. Ei paina lainat, jotka kuitenkin loppupeleissä on suurin ongelma muuten ihan terveelläkin pohjalla olevissa yrityksissä.

Jossain oli juttua että ns. jämäsarjoissa hyvin ajamalla saa reippahasti parempaa tiliä kuin huonossa ykköstallissa. Helppo uskoa.

miksu

Well-known member
Sijainti
Väkivaltakunta
muistaakseni salo sai jo sauberilta hyvää palkkaa, joskus puhuttiin noin 10 milj. markan palkasta. siihen vielä erorahat päälle...ainakin sauberilta sai vuoden palkan ja muistaakseni myös toyotalta, tai toisinpäin ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
öö ruz sanoi:
Pedro Dinzin faijahan sponssasi poikansa F1 uraa.
Ei sponssannut. Ainakaan suoraan. Pedron isi sattuu omistamaan maan suurimman supermarket-ketjun ja marssi tavarantoimittajiensa pakeille "maksakaa pojan ajaminen, niin en vaihda teitä toiseen, vaan annan enemmän näkyvyyttä ja myyntiä" ... ko. firma nimeltään parmalat otti laskimen esiin ja totesi että pojan ajaminen on halvin ratkaisu.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Niin ja on Pedrolla jo omaakin rahaa isipapan rahojen lisäksi - sillä oli jo F1-aikana omistuksessa jonkun automerkin (Suzuki?) Brasilian maahantuonti ja jotain muitakin busineksia...

tosin miten suuri kiitos noista (ja pääomista) lepää isäpapan suhteilla, sitä ei moni (meistä kukaan) tiedä...

Joni

Well-known member
Ehheh, hyvä toikki. :D Mika Salon rahat :D :D :D

Noh rakentakaa vain keskustelua. ;)

Mut onhan se mies aika kettu. :tongue:

MaxiV

Well-known member
Sijainti
Bemskin ratavarikko
Re: Re: Re: Mika Salon rahat

Mossi Superstar sanoi:
No Ollilta onnistuu, samanlainen tilanne kävi Maxim'sin baarissa. Silloin vain Jokisen poika makasi kanveesissa... (joku jonottaja tyrmäs)
Hämeenlinnassa oli aikanaan nuorten MM-lätkäturnaus tai vastaava. Yks tuttu oli jonossa kun OJ yritti änkeä jonon kärkeen:

OJ: "Etsä tiedä kuka mä oon."
Portsari: "En."
OJ: "Vittu mä oon Olli Jokinen".
Portsari: "Ai, kuka se on...?"
:D:D:D