Mikä kappala podiumilla?

• Viestiketjun aloittaja Jone
  • Aloituspäivämäärä

Jone

Well-known member
Sijainti
Savonlinna
Mikä kappale soi taustalla, kun kolme parasta ruiskuttelee shamppanjaa podiumilla?

On jäänyt vaivaamaan tällänen anekdootti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jone sanoi:
Mikä kappale soi taustalla, kun kolme parasta ruiskuttelee shamppanjaa podiumilla?

On jäänyt vaivaamaan tällänen anekdootti.
Yleensä se Tivolimusiikki jollain tavalla sulkee mun korvat kaikelta muulta tunniksi...:mad:

Olihan herätys Venetsiassa viime kesänä kun klo 10 alkoi toi Tivolimusiikki soimaan oikein orkesterin voimin:jaska:

Ensin epätietoinen katse emäntään ja täydellinen räjähtäminen hörönauruun:D

Hakkis

Hitain hämäläinen
Bizet'n Carmenhan se siellä soi.

Godspeed

Well-known member
Miksi minä olen muistavinani elävästi, että kyseessä on Beethovenin Oodi ilolle, joka lienee myös Euroopan unionin epävirallinen kansallislaulu? Joko dementia iski? Vai vaihtoivatko epatot biisiä?

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ei ole Oodi Ilolle lain. Hieman samantapaisia kenties jonkun korvaan kyllä, vaan tosiaan Carmen-oopperasta on tuo.

(Oodi ilolle on yksi niistä kolmesta kappaleesta, jotka sivullekirjoittanut osaa soittaa pianolla, joten tiedän, mistä puhun ;))

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Godspeed sanoi:
Miksi minä olen muistavinani elävästi, että kyseessä on Beethovenin Oodi ilolle, joka lienee myös Euroopan unionin epävirallinen kansallislaulu? Joko dementia iski? Vai vaihtoivatko epatot biisiä?
Ennen nykyistä käytettiin vissiin tuota Beethovenin kappaletta. Tosin nykyinen on soinut ainakin vuodesta 1996.