Mikä malli??

Hiiroi

Member
Kertokaa mikä tietokone on käytössä ja onko tehty parannuksia

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Intel i80286SX 40 MB kovalevyllä. Parantelin tota sen verran, että painoin Turbo-nappulan pohjaan ja vaihdoin muistin isompaan, nyt sitä on on jo 2 MB. Samalla asentelin sitten uuden DOS-Version (MS-DOS 6.22) ja siihen päälle Norton Commanderin ja Windows 3.11:n. Kyä nyt kelpaa :ahem:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Hiiroi sanoi:
Kertokaa mikä tietokone on käytössä ja onko tehty parannuksia
Toi oli tollanen harmaa laatikko, mutta mä tuunasin sen kirkkaan vihreäksi. Ja hiiren johto oli tiellä, niin mä nipsaisin sen pois! Nyt vaan on jotain häikkää ton hiiren kanssa jostain syystä. Osaiskohan joku auttaa?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Vellu sanoi:
Toi oli tollanen harmaa laatikko, mutta mä tuunasin sen kirkkaan vihreäksi. Ja hiiren johto oli tiellä, niin mä nipsaisin sen pois! Nyt vaan on jotain häikkää ton hiiren kanssa jostain syystä. Osaiskohan joku auttaa?
Hiiri ?

Osaako kukaan auttaa, kun tuo kaasupoljin ei toimi !

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Vaikee sanoo näin äkkiseltään. mikä käyttis sulla on siinä?

Toi hiiri on sellainen esine tossa ikkunassa, joka liikkuu silleen niiden systeemien välillä ja ohjailee ton toimintaa!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
1110i, en tiedä mikä tietokone siinä on. Joku tosi tehokas, kun puhelut ja viestit kulkee.

JOC

tavallinen virtanen
Mulla on kunnon 486, makso 15000mk, ja parannuksena siihen laitettiin vuonna -95 oikea 4x cd-asema.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Vellu sanoi:
Vaikee sanoo näin äkkiseltään. mikä käyttis sulla on siinä?

Toi hiiri on sellainen esine tossa ikkunassa, joka liikkuu silleen niiden systeemien välillä ja ohjailee ton toimintaa!
Tuossa monitorissa lukee "F1-Forum", se lienee käyttis

JOC

tavallinen virtanen
Vellu sanoi:
Kyllä silti Sinclair ZX on paljon parempi. Onksulla CP/M vai MS-DOS?
MS-DOS. Sitten että saa pelattu NHLää, niin sitä varten täytyy ajaa ylämuistiin tavaraa, jotta muisti riittää.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
1110i, en tiedä mikä tietokone siinä on. Joku tosi tehokas, kun puhelut ja viestit kulkee.
Voiksä ohjelmoida mun koneelle (tässä on jopa 1,2-megainen lerppuasema, se kai on molempiin suuntiin samannopeuksinen) jotkut sellaset kotipagingit, vaikka basicillä? Mä kyllä tarjoon nisukahvit sitten jossain välissä. Kai sinne saa jotain niitä täkyjä upotettua?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Voiksä ohjelmoida mun koneelle (tässä on jopa 1,2-megainen lerppuasema, se kai on molempiin suuntiin samannopeuksinen) jotkut sellaset kotipagingit, vaikka basicillä? Mä kyllä tarjoon nisukahvit sitten jossain välissä. Kai sinne saa jotain niitä täkyjä upotettua?
Mikä paging:confused:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Noi tommoset kotipagingit, missä voi kertoo kaikkee itestään ja harrastuksistaan ja laittaa semmosia lingejä jonnekin toisten kotipagingeille. Kyllä sun luulis tietävän, kun sä oot tollanen guru.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Intel i80286SX 40 MB kovalevyllä. Parantelin tota sen verran, että painoin Turbo-nappulan pohjaan ja vaihdoin muistin isompaan, nyt sitä on on jo 2 MB. Samalla asentelin sitten uuden DOS-Version (MS-DOS 6.22) ja siihen päälle Norton Commanderin ja Windows 3.11:n. Kyä nyt kelpaa :ahem:
Perkeleen poroporvari. Tulee tänne leuhkimaan että muistiakin on megoissa liikkuva määrä!! :mad: Sitäpaitti moon varmalta taholta kuullu, että 640 kiloo riittää kelle tahansa.

"640 K ought to be enough for anybody."
-- Bill Gates, 1981

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Perkeleen poroporvari. Tulee tänne leuhkimaan että muistiakin on megoissa liikkuva määrä!! :mad: Sitäpaitti moon varmalta taholta kuullu, että 640 kiloo riittää kelle tahansa.

"640 K ought to be enough for anybody."
-- Bill Gates, 1981

Samalta, luotettavalta taholta olen kuullut, että internetillä ei oo tulevaisuutta.

"The Internet? We are not interested in it"
-- Bill Gates, 1993

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Mullon tollanen harmaa laatikko tossa pöydällä, oliskohan noin 10 kiloo, emmä tiiä. Onhan se aika laite. Siin o sisällä rautaa ja jottai kaapeleita ja sit jotai pienempii laatikoita ja jottai sellasii, sellasii, levyjä. Sit on pöydällä kirjainboksi ja ku niit painelee nii toho nenän eteen tulee tohon kuvaruutuun sellasii hassuja ja muitaki merkkejä, ihan ku sillo ennen kirjotuskoneella, mut ne tuli vaan paperille.

Sit on tuo nisäkäs, sitä ku liikuttaa niin kuvaruudulla liikkuu sellanen nuoli ja kun painaa sitä nisällään korvaa nii,,, ooh HUPS,,, Perkules,,,,,,,,

Ny siitä meni kuva viduiks,,, ÄÄÄH!!!(&/(%&/

taas sama juttu, emä tiiää mut kivaa tää o