Kenellä ja missä?Hiiroi sanoi:Kertokaa mikä tietokone on käytössä ja onko tehty parannuksia
Toi oli tollanen harmaa laatikko, mutta mä tuunasin sen kirkkaan vihreäksi. Ja hiiren johto oli tiellä, niin mä nipsaisin sen pois! Nyt vaan on jotain häikkää ton hiiren kanssa jostain syystä. Osaiskohan joku auttaa?Hiiroi sanoi:Kertokaa mikä tietokone on käytössä ja onko tehty parannuksia
Hiiri ?Vellu sanoi:Toi oli tollanen harmaa laatikko, mutta mä tuunasin sen kirkkaan vihreäksi. Ja hiiren johto oli tiellä, niin mä nipsaisin sen pois! Nyt vaan on jotain häikkää ton hiiren kanssa jostain syystä. Osaiskohan joku auttaa?
Kyllä silti Sinclair ZX on paljon parempi. Onksulla CP/M vai MS-DOS?JOC sanoi:Mulla on kunnon 486, makso 15000mk, ja parannuksena siihen laitettiin vuonna -95 oikea 4x cd-asema.
Tuossa monitorissa lukee "F1-Forum", se lienee käyttisVellu sanoi:Vaikee sanoo näin äkkiseltään. mikä käyttis sulla on siinä?
Toi hiiri on sellainen esine tossa ikkunassa, joka liikkuu silleen niiden systeemien välillä ja ohjailee ton toimintaa!
MS-DOS. Sitten että saa pelattu NHLää, niin sitä varten täytyy ajaa ylämuistiin tavaraa, jotta muisti riittää.Vellu sanoi:Kyllä silti Sinclair ZX on paljon parempi. Onksulla CP/M vai MS-DOS?
Voiksä ohjelmoida mun koneelle (tässä on jopa 1,2-megainen lerppuasema, se kai on molempiin suuntiin samannopeuksinen) jotkut sellaset kotipagingit, vaikka basicillä? Mä kyllä tarjoon nisukahvit sitten jossain välissä. Kai sinne saa jotain niitä täkyjä upotettua?kouvotsvoni sanoi:1110i, en tiedä mikä tietokone siinä on. Joku tosi tehokas, kun puhelut ja viestit kulkee.
Mikä pagingVellu sanoi:Voiksä ohjelmoida mun koneelle (tässä on jopa 1,2-megainen lerppuasema, se kai on molempiin suuntiin samannopeuksinen) jotkut sellaset kotipagingit, vaikka basicillä? Mä kyllä tarjoon nisukahvit sitten jossain välissä. Kai sinne saa jotain niitä täkyjä upotettua?
Noi tommoset kotipagingit, missä voi kertoo kaikkee itestään ja harrastuksistaan ja laittaa semmosia lingejä jonnekin toisten kotipagingeille. Kyllä sun luulis tietävän, kun sä oot tollanen guru.kouvotsvoni sanoi:Mikä paging
Mikä versio sulla on käytössä siitä?jaska sanoi:Tuossa monitorissa lukee "F1-Forum", se lienee käyttis
Perkeleen poroporvari. Tulee tänne leuhkimaan että muistiakin on megoissa liikkuva määrä!! Sitäpaitti moon varmalta taholta kuullu, että 640 kiloo riittää kelle tahansa.OoPee sanoi:Intel i80286SX 40 MB kovalevyllä. Parantelin tota sen verran, että painoin Turbo-nappulan pohjaan ja vaihdoin muistin isompaan, nyt sitä on on jo 2 MB. Samalla asentelin sitten uuden DOS-Version (MS-DOS 6.22) ja siihen päälle Norton Commanderin ja Windows 3.11:n. Kyä nyt kelpaa :ahem:
Runar ja Kyllikki sanoi:Perkeleen poroporvari. Tulee tänne leuhkimaan että muistiakin on megoissa liikkuva määrä!! Sitäpaitti moon varmalta taholta kuullu, että 640 kiloo riittää kelle tahansa.
"640 K ought to be enough for anybody."
-- Bill Gates, 1981
"The Internet? We are not interested in it"
-- Bill Gates, 1993