Toisaalta moderaattorit kuuluvat oikeastaan epäsosiaaliseen verkostoon.91,67%:n sosiaaliseen verkostoon kuuluu moderaattori. Itä-Saksan meininkiä.
Toisaalta moderaattorit kuuluvat oikeastaan epäsosiaaliseen verkostoon.91,67%:n sosiaaliseen verkostoon kuuluu moderaattori. Itä-Saksan meininkiä.
Melko huisia jos joku laskee sosiaaliseen verkoonsa jokaisen kanssaan samalle nettiforumille kirjoittavan.Jos foorumilaisuus riittää ko. verkostoon kuulumiseen, niin sitten voi rastia melkeinpä kaikki, mistä sitä teistä tietää mitä olette. Kuitenkin joku teistä on jotain noista.
Itsehän tunnen erään toisen palstan modehahmon liveänä. Oon mä tavannu tänkin palstan modehahmoja, mutta ne lopetti kirjoittelun pian sen jälkeen... :frown:Melko huisia jos joku laskee sosiaaliseen verkoonsa jokaisen kanssaan samalle nettiforumille kirjoittavan.
Tervetuloa Hervantaan. Ehkä saat kaksi takaisin elämänhaluisiksi ja selviämäänkin.Itsehän tunnen erään toisen palstan modehahmon liveänä. Oon mä tavannu tänkin palstan modehahmoja, mutta ne lopetti kirjoittelun pian sen jälkeen... :frown:
Kurkkasin listaa. Jos sinä, Pyryf, Bobbis ja Hokkane vielä lopettaa moderoinnin niin jääkö niitä sitte enää Webbis ja burb.Tervetuloa Hervantaan. Ehkä saat kaksi takaisin elämänhaluisiksi ja selviämäänkin.
Niin huisilla tolalla ei kenkään elämä voi olla, että elämänhalua Hervannasta löytäisi.Tervetuloa Hervantaan. Ehkä saat kaksi takaisin elämänhaluisiksi ja selviämäänkin.