Quklis
oiyp)ia
Kertokaas nyt te expertit miten tää homma saadaan toimimaan
Aattelin tossa pari maata poistaa maailmankartalta mutta tiedosto ei toimi :thumbfh:
Bush: All your oil are belong to U.S.Kävin hakkeroimassa. Now all your nuclear weapon are belong to us!
On.Hyvä sen Puskan on huudella jostain Texasista kun ei ole enää edes persidentti.
Täältä tulee lähtöpassit jos EI julkaise sopimattomuuksia!saakos lätkäkeskustelusta bannia jos julkaisee jotain sopimatonta?
No sitähän mä oon tässä odottanut! Miks saatana mut päästetään tänne kerta toisensa jälkeen... häh?Täältä tulee lähtöpassit jos EI julkaise sopimattomuuksia!
Sulla on niin sopimaton ikoni.No sitähän mä oon tässä odottanut! Miks saatana mut päästetään tänne kerta toisensa jälkeen... häh?
Voisin tietty vaihtaa salasanan uudestaan:alppu:No sitähän mä oon tässä odottanut! Miks saatana mut päästetään tänne kerta toisensa jälkeen... häh?
Hyvä. Onkos se sitten 'kissa' ?Voisin tietty vaihtaa salasanan uudestaan:alppu:
Joo, se on NYT kissa.Hyvä. Onkos se sitten 'kissa' ?
Mitä vihjailet?Joo, se on NYT kissa.
Monesti kyse on vain psykologisista jutuista, mutta kannattaa keskustella urologisi kanssa, koska nykyään on myös lääkkeitä ko. vaivaan.Mikä on vikana, kun ydinaseeni ei toimi?
Puhuin kyllä ydinaseesta, en ydin aseestaMonesti kyse on vain psykologisista jutuista, mutta kannattaa keskustella urologisi kanssa, koska nykyään on myös lääkkeitä ko. vaivaan.
Muistithan laittaa tarpeeksi aineita?![]()
Kertokaas nyt te expertit miten tää homma saadaan toimimaan
Aattelin tossa pari maata poistaa maailmankartalta mutta tiedosto ei toimi :thumbfh:
KGB:kös sua kuvaa?Puhuin kyllä ydinaseesta, en ydin aseesta(Katos, valvontakamera..)
Supo lähinnä.KGB:kös sua kuvaa?