Tuskin etsii, pikemminkin rajottaja käyttää useampia mekanismeja ja strategioita (ainakin sytkän pätkintä, sytkän viivyttäminen ja kaasuläppien säätö), jotka kuulostavat erilaisilta, nopeuden rajottamiseksi.
Jos ja kun kone yksinkertaisesti ottaa kaasuläppien hallinnan itselleen ei mekanismi koneen kannalta poikkea pätkääkään ihmisen hoitamasta säädöstä, tarkkuus ja reaktionopeus on vaan toista luokkaa. Kovaa rätinää kuuluu kaiketi lähinnä sytkää pätkittäessä, edes sytkän viivästämiinen, jota myös käytetään ei kaketi kuulu yhtä voimakkaasti.
Nopeuden säätäminen lähes kilometrin osien tarkkudella jalalla kun alla on ~ 900 kaakkia kuulostaa turhan riskaapelilta, ja Schumacher ei todellakaan anna löysiä stoppiensa aikana.
- Oho ei vieläkään yli-insiööri -