Aloin sitten kirjoittamaan tätä ennen kuin näin jakkeuksen editoimat lisäohjeet.AJ sanoi:Puuttui vaihtoehto "Mikä hemmetin milf ja olen liian laiska googlettamaan", joten valitsin vaihtoehdon jaska.
AJ sanoi:Aloin sitten kirjoittamaan tätä ennen kuin näin jakkeuksen editoimat lisäohjeet.
SamaAJ sanoi:Puuttui vaihtoehto "Mikä hemmetin milf ja olen liian laiska googlettamaan", joten valitsin vaihtoehdon jaska.
LAISKAT!Moe Szyslak sanoi:Sama
Mikä vittu on milf?
No mikä se milf hunter sitten on? Ampuu äiteihinsäsekaantujia?Jacques sanoi:LAISKAT!
milf = mother i'd like to fuck :ahem:
Jaa.Jacques sanoi:LAISKAT!
milf = mother i'd like to fuck :ahem:
Itse asiassa tuo on vain kielen normaalia kehittymistä. Enklanniksi vois heittää jostain tyypistä esimerkiks, että se on "One bad mother fucker". Jossain vaiheessa jotkut alkoivat lyhentää ton muotoon "One bad mother".Moe Szyslak sanoi:Vai haetaanko tässä jätäin oidipus-kompeksia?:doubtful:
vaihtoehto jaska pitää sisällään myös vaihtoehdon "olen vanha pappa".Moe Szyslak sanoi:Jaa.
Tässä iässä naiset on äitejä tai sitten mahoja.:ahem: :thumbfh:
Esim. jos minä etsisin vapaata naista, niin olishan se kierrätyskamaa. Eli jos ihan 'normaali'mimmi, niin varmasti olis ollut naimisissa ja tod.näk. myös sillä olis lapsia.:ahem: Jos ei olis kumpaakaan, niin joku vikahan siinä olis sitten ollut, kun ei kelpaa akaksi tai äidiksi.
ei!Moe Szyslak sanoi:Vai haetaanko tässä jätäin oidipus-kompeksia?:doubtful:
Ikinä, kuulitko, IKINÄ en äänestä jaskaa!:nope: :thumbfh:Jacques sanoi:vaihtoehto jaska pitää sisällään myös vaihtoehdon "olen vanha pappa".
Vellu sanoi:Eikös tuo kohta kolme ole jonkin verran jaskattu?
"olen itse mother I'd like to fuck"
Luontainen häveliäisyyteni estää äänestämästä, että onhan noita tullut katottua. EIKU
Sama.AJ sanoi:Puuttui vaihtoehto "Mikä hemmetin milf ja olen liian laiska googlettamaan", joten valitsin vaihtoehdon jaska.