Millä autolla ajoit autokoulun ja inssin?

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Ei mitään muistikuvaa inssiautosta. Paitsi se, että se oli hiukan automaisempi kuin eka oma kärryni Tippa-Rellu. Onhan tuosta jo aikaakin.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mäkin oon muistaakseni tähän jo vastannut, muttei nyt jaksa kaivaa postausta esiin. Jollain Volvolla mä kuitenkin autokoulun ajoin, muistaakseni inssin sillä samalla myös. Vuosi oli 2005. Pitäisi vaan kakkosvaihe vielä saada suoritettua, piti hakea jo kerran uusi väliaikainen kortti...

Vesku

Maatalousneuvos
Demendos.... en muista!:dunno: Autokouluauto taisi olla joku iso ooppeli:confused: Lie kai inssi samalla?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mäkin oon muistaakseni tähän jo vastannut, muttei nyt jaksa kaivaa postausta esiin. Jollain Volvolla mä kuitenkin autokoulun ajoin, muistaakseni inssin sillä samalla myös. Vuosi oli 2005. Pitäisi vaan kakkosvaihe vielä saada suoritettua, piti hakea jo kerran uusi väliaikainen kortti...
Mää suoritin kakkosvaiheen alkutalvesta -92 kun unohdin yhden mutkan tutulla tiellä ja kun asia muistui mieleen oli hiukan myöhäistä enää jarruttaa ja eikun kahdeksaa kymppiä suoraan pellolle. Virallisesti mitään kakkosvaihetta ei vielä tuohon aikaan ollutkaan.

Vesku

Maatalousneuvos
:doubtful: Ettei ollut Verkusoni?:eek:
No ei ainakaan Verkusoni tai Valametti!:D
Vain Taavetteja ja Caseja vuodesta -57 asti!:frank:
Traktorikortin taisi saada kirjalliset tenttimällä 16 vuotiaana?
Jaa, tulikin mieleen se ruohonleikkurilla ajelusi muutaman vuoden takaa... Moe ei päässyt 5 metriäkään ja oli ojassa.. ja syytti vielä poikaansa! :frown:

Käyt sie täällä iltapäivällä? Valoja pitää yhteen traktoriin rempata yms pikkuhuoltoa aamupäivällä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No ei ainakaan Verkusoni tai Valametti!:D
Vain Taavetteja ja Caseja vuodesta -57 asti!:frank:
Traktorikortin taisi saada kirjalliset tenttimällä 16 vuotiaana?
Jaa, tulikin mieleen se ruohonleikkurilla ajelusi muutaman vuoden takaa... Moe ei päässyt 5 metriäkään ja oli ojassa.. ja syytti vielä poikaansa! :frown:

Käyt sie täällä iltapäivällä? Valoja pitää yhteen traktoriin rempata yms pikkuhuoltoa aamupäivällä.
Jos sulla on ruohonleikkuri tulilla!:eek:

Mullakin on ollut raktori-kortti kun ajoin KT-kortin aikoinaan.:ahem: En ole montaa metriä raktorilla ajellut, mutta olen kuitenkin. Olisko ollut Zetori.:D

Pitää käydä rautakaupassa ja mikä nottei sen jälkeen kerkiskin. Loppuu lomailut tähän päivään. Huomenna hommiin.:jaska:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kuorma-autoinssin tuonlaisella

Tosin taisi olla lyhyempi malli, ja lava-auto.

Henkilöautoinssin

Tuo taitaa olla LS-malli, inssiautoni oli tehottomammalla kaksilitraisella koneella ja huonommalla varustetasolla

Edit: Accordin kuvan linkki ei toimi enää, tilalle toinen, nyt juurikin vielä oikea moottorikoko ja varustetaso

Viimeksi muokattu:

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Henkilöauto-inssi Kia Ceratolla
Kuormis-inssi Mersulla - tarkkaa mallia en muista.

Niin, ja kummatkin tietysti ekalla läpi! :ahem:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Löytyyköhän tota dieselinä? Ei muuten mutta hyvä mallimerkintä tulisi siitä.
:D

Ei ollut Hondalla vielä siihen aikaan dieselmalleja. Nykyään kun on, niin eipä taidakaan mallimerkinnät enää mennä s, ls, jne.