eli tätä ajoin takaa itsekin...Bleu sanoi:Turva-auton ollessa pääsuoralla varikon portti suljetaan, ja avataan uudestaan kun kaikki turva-auton takana jonossa olevat kuljettajat ovat ohittaneet sen paikan, missä varikolta tullaan radalle.
Juuri näin. Montoyankin tapauksessa nähtiin, että nopealla pysähdyksellä voisi päästä jopa turva-auton eteen, mikä olisi järjetöntä. Radasta riippuen varikon kautta voi pysähtyenkin edetä nopeammin kuin turva-auton perässä radalla, ja tätähän ei voida hyväksyä.Bleu sanoi:Turva-auton ollessa pääsuoralla varikon portti suljetaan, ja avataan uudestaan kun kaikki turva-auton takana jonossa olevat kuljettajat ovat ohittaneet sen paikan, missä varikolta tullaan radalle.
Se oli seuraavana jonossa ollut Bariviulu, joka hiljensi vauhtiaan niin paljon ettei tarvinnut pysähtyä odottelemaan varikolle turhaan. Tietysti muut joutuivat ajelemaan kiltisti perässä kun ohittaa ei saanut ja Sumi kerkes yköseksi. Vielu kertoi hidastaneensa koska tarpeetton seisottelu on liian suuri rasitus koneelle ja jarruille. Just joo :doubtful:Tuck sanoi:Eikös tälläne sääntö tullu viime vuoden Indianapolisin kisan jälkeen, kun Sumi ajoi varikon läpi nopeammin ku muu letka radal safety carin perässä.