Milloin aiot äänestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Milloin aiot äänestää?

• Ennakkoon

Äänet: 15 34,1%
  • Varsinaisena vaalipäivänä

Äänet: 22 50,0%
  • Olen äänioikeutettu, mutta en aio äänestää

Äänet: 4 9,1%
  • En ole äänioikeutettu yms. jasut

Äänet: 3 6,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    44
  • Äänestys suljettu. .
Varsinaisena vaalipäivänä. Kun kuitenkin on niin, että ennakkoäänestyspaikka on kauempana ja varsinaisen toimintansa vuoksi ruuhkaisempi kuin varsinainen äänestyspiste en näe mitään syytä olla tekemättä kansalaisvelvollisuutta pienen sunnuntaikävelyn lomassa.

Voi nakki! :mad_old:

Olen toisenkin kierroksen varsinaisena vaalipäivänä reissussa joten joudun silloinkin äänestämään ennakkoon. :jaska:

Moe Szyslak sanoi:
Voi nakki! :mad_old:

Olen toisenkin kierroksen varsinaisena vaalipäivänä reissussa joten joudun silloinkin äänestämään ennakkoon. :jaska:
JOS tulee toista kierrosta.

Sam sanoi:
JOS tulee toista kierrosta.
Siltä kyllä näyttää, että tulee.

On noi anti-Halos voimat niin voimakkaasti liikenteessä, ja kun kisaavat tiukasti (Saukki ja Masa) tosta toisesta sijasta, niin niiden kannattajat on varmsti liikenteessä.

Moe Szyslak sanoi:
Siltä kyllä näyttää, että tulee.

On noi anti-Halos voimat niin voimakkaasti liikenteessä, ja kun kisaavat tiukasti (Saukki ja Masa) tosta toisesta sijasta, niin niiden kannattajat on varmsti liikenteessä.
Täysin mahdollista. Yritin kuitenkin piristää mieltäsi näin kurjana päivänä :thumbup:

Uusi kierros ja uudet kujeet.Moniko on jo äänestänyt ennakkoon tällä ratkaisevalla kierroksella? Monellako äänestyspäivä on sunnuntai?

Ja aikookos joku jättää äänestämättä?

Itsehän toistan saman kaavan kuin 1.kierroksella ja äänestän varsinaisena vaalipäivänä :ahem:

Äänestin tänään Citymarketin ennakkoäänestyspisteessä.

Black Leopard sanoi:
Kumman puolelle kallistuit? vai onko vaalisalaisuus......
Paremman vaihtoehdon puolelle, tietenkin :ahem:

Pisti vain huvittamaan ne tittelit siellä kopissa: "Varatuomari" ja "varapääjohtaja" allekain :D

jaska sanoi:
Pisti vain huvittamaan ne tittelit siellä kopissa: "Varatuomari" ja "varapääjohtaja" allekain :D
Onko nuo niitä Varamiespalvelun välittämien vuokratyöntekijöiden titteleitä?

Ennakkoon täytyy äänestää eli tänään, kun en ole täällä paikalla vaalipäivänä.