Aikaisemmissani postauksissani olin karrikoidusti tuonut esille Kimin maaliin pääsyn tällä kaudella; siis maalipurkki.
Halusin kuvailla sillä sitä tosiasiaa, että Kimin maaliin pääsy on kiinni McLarenin tekniikan kestävyydestä. Nykyisellä menolla Kimi näkee maalin vain siis maalipurkissa, ei itse kisassa, mikäli McLarenia ei saada kestämään kisassa ajettavia vaadittuja kierroksia.
Kyseinen Miranol- purkki kuvastaa osaltaan myös kestävyyttä ja luotettavuutta, siis juuri sitä, mitä McLarenilta juuri nyt kaivattaisiin.
Maaliin pääsy edellyttää tiimiltäkin ponnisteluja ja insinööritaidonnäytettä, jotta auto olisi kilpailukykyinen ja ensimmäinen edellytys palkintosijoista haaveilemiseen on juuri tuo maaliinpääsy ja auton luotettavuus.
Luotan edelleenkin McLareniin tallina. Auton kestävyyden parantamiseksi tehdään varmasti paljon töitä ja mekaanikot työskentelevät erittäin suuren paineen alla saadakseen luotettavan auton ja taatakseen Kimillekin mahdollisuuden ylittää maalilinja.
Toivon ja odotan maalilinjan ylittyvän jo seuraavassa kisassa, sen jälkeen olen varovaisen optimistinen myös palkintopallisijoituksesta.