Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Näin.Kyl se tuntuu muutenkin vaan menevän niin, että täysimmäksi se tanssilattia ängetään sillon kun What is love tahi muu vastaava junputus pärähtää soimaan.
Näin.Kyl se tuntuu muutenkin vaan menevän niin, että täysimmäksi se tanssilattia ängetään sillon kun What is love tahi muu vastaava junputus pärähtää soimaan.
Hmmm...
On jopa joskus joutunut tuontyylistä kysymystä pohtimaankin! :wink:
Yhden illan taisin olla "yökerhon mestarina", bändin ja perustarjoilut maksoin yms... ( ja kaksi forumistiakin oli kutsuttu! )
Mitähän tuo sitten mahtoi ollakaan....
Jotain 20-luvn jazzia ja 50-luvun bluesia vähän tanakamalla kompilla.
EDIT. vanhemmiten voisi kääntyä jopa 20-luvun jazziin lopullinen valinta... vaikeaa olisi.
Siis yökerhon määritelmä tai mielikuva on mulla täysin jotain muuta kuin joku Puikkarin lihatiski tai joku vastaava nuorten disko/hitaat-sekoittelu neonvaloissa kohtuullisessa tuiskeessa...:frank:
Toisinsanoen kaikki valittee syntymävuosikymmenensä + nollasta kymmenen vuotta päälle. Ja ilkee vielä päälle jauhaa jotain musiikin erinomaisuudesta juuri omalla aikakaudellaan.
2000-luvun musiikki on kyllä ollut aika paskaa jos ei oteta huomioon muutamia poikkeuksia. Jos puhutaan näistä 2000-luvun "uusista" musiikkilajeista niin kaikki ne on ollut ihan kuraa. Kopioita ja matkimista aikaisemmilta vuosikymmeniltä.
Toisinsanoen kaikki valittee syntymävuosikymmenensä + nollasta kymmenen vuotta päälle. Ja ilkee vielä päälle jauhaa jotain musiikin erinomaisuudesta juuri omalla aikakaudellaan.
Noinkohan. Itse ainakin valitsin kaksi vuosikymmentä myöhemmän vuosikymmenen. Eli sen vuosikymmenen jolloin olin 15+ ja lopulta pääsin ravintoloihin (yökerhostahan tässä oli kyse). Ja toki juuri siinä iässä musiikki muutenkin oli kovin tärkeää - kuten varmaan teineille edelleenkin. Bailasin kyllä läpi 90-luvunkin, mutta tanssimusiikki vain ei enää ollut yhtä mielenkiintoista minun mielestäni. 80-luvun erikoiset rytmiikat vaihtuivat tasaiseen jumputukseen.
Voisin keksiä lisääkin argumentteja sille miksi juuri 80-luvun musiikki olisi "parasta" minun mielestäni, mutta jokaisen vuosikymmenen puolustajat voisivat tehdä saman yhtä hyvin perusteluin. Tässä kyselyssä kuitenkin pohjana oli mistä itse pitää, eikä mitään muita perusteluita tarvita.