Minkä ajan musiikkia soisi sinun yökerhossasi?

Minkä vuosikymmenen musiikki soisi yökerhossasi?

• <- 60 luku

Äänet: 5 11,9%
  • 70-luku

Äänet: 8 19,0%
  • 80-luku

Äänet: 12 28,6%
  • 90-luku

Äänet: 6 14,3%
  • 2000-luku

Äänet: 3 7,1%
  • 2010 ->

Äänet: 2 4,8%
  • Ei mikään koska olen körtti

Äänet: 6 14,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    42
  • Äänestys suljettu. .

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
90-luvun musa potkii parhaiten jos vaan yökerho musiikista puhutaan. Chemical Brothers, The Prodigy ym. klassikot.:alppu:
Näin.Kyl se tuntuu muutenkin vaan menevän niin, että täysimmäksi se tanssilattia ängetään sillon kun What is love tahi muu vastaava junputus pärähtää soimaan.

WebSlave

Trackman
Billie Jean ja Smooth Criminal pitää saada mukaan, joten 80-luvun.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Näin.Kyl se tuntuu muutenkin vaan menevän niin, että täysimmäksi se tanssilattia ängetään sillon kun What is love tahi muu vastaava junputus pärähtää soimaan.
Ah! Eurodance.:alppu: Tulee mieleen ensimmäiset kerrat alkoholin kanssa läträtessä.

Vesku

Maatalousneuvos
Hmmm...
On jopa joskus joutunut tuontyylistä kysymystä pohtimaankin! :wink:
Yhden illan taisin olla "yökerhon mestarina", bändin ja perustarjoilut maksoin yms... ( ja kaksi forumistiakin oli kutsuttu! )
Mitähän tuo sitten mahtoi ollakaan.... :cool:
Jotain 20-luvn jazzia ja 50-luvun bluesia vähän tanakamalla kompilla.

EDIT. vanhemmiten voisi kääntyä jopa 20-luvun jazziin lopullinen valinta... vaikeaa olisi.
Siis yökerhon määritelmä tai mielikuva on mulla täysin jotain muuta kuin joku Puikkarin lihatiski tai joku vastaava nuorten disko/hitaat-sekoittelu neonvaloissa kohtuullisessa tuiskeessa...:frank:

Viimeksi muokattu:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Jaskattu polli. :frank: Pitäis olla monivalinta. -80, -90 ja 2000 -> luvun biisejä soisi. Lähinnä metalligenrestä. :ahem:

Örfil

Guest
-70 luvun. Sieltä löytyy joka tyyliin tavarata.

oldez

Well-known member
Kyllä 2000-luvulla oli musiikki juuri erinomaisimmillaan!
2000-luvun musiikki on kyllä ollut aika paskaa jos ei oteta huomioon muutamia poikkeuksia. Jos puhutaan näistä 2000-luvun "uusista" musiikkilajeista niin kaikki ne on ollut ihan kuraa. Kopioita ja matkimista aikaisemmilta vuosikymmeniltä.

oldez

Well-known member
Ettei vain olisi niin, että kaikilla aikakausilla on ollut asianlaita noin, ja muut käsitykset ovat vain muistojen kultautumista ajan myötä.

Paitsi 2000-luvulla!
Siis on joka aikakaudella ollut paskaakin, mutta 2000-luvulla ei ole kyllä keksitty yhtään mitään uutta ja hyvää.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kun en ajasta mitään ymmärrä, niin valitsisin musiikin tyylilajin mukaisesti.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Toisinsanoen kaikki valittee syntymävuosikymmenensä + nollasta kymmenen vuotta päälle. Ja ilkee vielä päälle jauhaa jotain musiikin erinomaisuudesta juuri omalla aikakaudellaan.

Vitut ja paskat!

Suljetaan ja arkistoidaan.
Noku se vaan sattuu iskemään...vaikka häviääkin 70-luvun discoilulle:frank:

WebSlave

Trackman
Toisinsanoen kaikki valittee syntymävuosikymmenensä + nollasta kymmenen vuotta päälle. Ja ilkee vielä päälle jauhaa jotain musiikin erinomaisuudesta juuri omalla aikakaudellaan.
Noinkohan. Itse ainakin valitsin kaksi vuosikymmentä myöhemmän vuosikymmenen. Eli sen vuosikymmenen jolloin olin 15+ ja lopulta pääsin ravintoloihin (yökerhostahan tässä oli kyse). Ja toki juuri siinä iässä musiikki muutenkin oli kovin tärkeää - kuten varmaan teineille edelleenkin. Bailasin kyllä läpi 90-luvunkin, mutta tanssimusiikki vain ei enää ollut yhtä mielenkiintoista minun mielestäni. 80-luvun erikoiset rytmiikat vaihtuivat tasaiseen jumputukseen.

Voisin keksiä lisääkin argumentteja sille miksi juuri 80-luvun musiikki olisi "parasta" minun mielestäni, mutta jokaisen vuosikymmenen puolustajat voisivat tehdä saman yhtä hyvin perusteluin. Tässä kyselyssä kuitenkin pohjana oli mistä itse pitää, eikä mitään muita perusteluita tarvita.

Viimeksi muokattu: