Minkä tyyppinen ihminen olet YT-neuvotteluissa

YT-tyyppini on

• Niskahikihahmo

Äänet: 0 0,0%
  • Hanskat tiskiin!

Äänet: 8 53,3%
  • Olen pomo

Äänet: 3 20,0%
  • Jokin muu käytöstyyppi

Äänet: 4 26,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    15

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Jos olisin koskaan joutunut YT-neuvotteluihin niin housut kinttuhin, kuset loydalle ja poyta nurin. Onneksi ei ole tuota ongelmaa koska elan siivella.
Mullahan tuo menee niin, että vittu kun eivät uskalla antaa kenkää. En elä siivellä mutta oon jäätävän hyvä töissäni. Kallis - mutta parsoja. Osa (86%) musta toivoo, että uskaltaisivat

Örfil

Guest
Ulkoistus on myös mielenkiintoinen kokemus. 2.5 sekin selviää.

Tuleva edellinen työnantaja oli ainakin reilu vikan tilin osalta ja muisti eilen liki 10 000 e:n bonarilla. NYT RÄLLÄTÄÄN!

Timo Toikki

Hepittäjä
Mullahan tuo menee niin, että vittu kun eivät uskalla antaa kenkää. En elä siivellä mutta oon jäätävän hyvä töissäni. Kallis - mutta parsoja. Osa (86%) musta toivoo, että uskaltaisivat
Yhteiskunnan tukipilari!

Vaantanyt samaa PASKAA 20 vuotta ja saanut ikalisien myota kuppaisen palkan. Nyt huonekaluna. Aisaatana tulee verenpainetta pelkasta ajatuksesta.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Yhteiskunnan tukipilari!

Vaantanyt samaa PASKAA 20 vuotta ja saanut ikalisien myota kuppaisen palkan. Nyt huonekaluna. Aisaatana tulee verenpainetta pelkasta ajatuksesta.
Nääh. Mun hommista ei yhteiskunta hyödy mitään. Töinantaja hyötyy. Vaan jos arvaisi kuinka pienellä panoksella se hyöty tehdään niin "ehka alkaisin kirjoittamaan ilman skandeja ja joutuisin muuttamaan pummiksi espanjaan"

(eihän siinä ollut yhtään skandia. yhyy)

Sue_me

Well-known member
Voisin jäädä kotiin jo yh-neuvottelujen aloituspäivänä.

Örfil

Guest
2.5 siirryn uuteen firmaan.

Eka kerta kun "siirretään" eli YT:ssä oli ainoa vaihtoehto lähteä kälppimään tai siirtyä.

Paikallisella konttorilla oli entuudestaan (uusi firma) 20 heppua + meitä siirtyy täällä 6 eli mukavan intiimi tiimi edelleen. Tämä oli ehkä se mitä sopii parhaiten elämäntilanteeseen!

Jalkaa jo sovitin seuraavaan ovenrakoon jos pääsis siirtymään tän softan osalta toimitusketjun aiempaan päähän. Se kun on tuttua aiemmalta työuralta.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Oma firma, olen siis itseni pomo. Hanskat vielä työn alla, niitä voi sitten tunkea erinäisiin paikkoihin.