Minkälaisia toiveita vuodelle 2013?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Olisi rauha kaikkialla maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
Kaikki olisivat terveitä ja puhtaita ja kaikille riittäisi ruokaa ja juomaa.
Yksikään ihminen ei eläisi ilman toivoa ja rakkautta.
Kaikkien mieli olisi hyvä eikä kukaan olisi kenellekään enää ilkeä.
Kukaan ei tekisi rikoksia tai muuta ilkeyttä rahan ja rikkauksien vuoksi - vaan pelkkää hyvää.
Ja sit mulle se 5 miltsin päävoitto lotossa.

Mickey

Well-known member
Olisi rauha kaikkialla maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
Kaikki olisivat terveitä ja puhtaita ja kaikille riittäisi ruokaa ja juomaa.
Yksikään ihminen ei eläisi ilman toivoa ja rakkautta.
Kaikkien mieli olisi hyvä eikä kukaan olisi kenellekään enää ilkeä.
Kukaan ei tekisi rikoksia tai muuta ilkeyttä rahan ja rikkauksien vuoksi - vaan pelkkää hyvää.
Ja sit mulle se 5 miltsin päävoitto lotossa.

vittu ja sit heräsin-.--------

burb

.
Saisko sille toiselle mummolle vielä yhden vuoden lisää? Onhan hän jo aika huonona, ja on itsekin toivonut että pääsis jo pois, mutta kun tykkäisin niin kovasti kuulla hänen juttujaan.

Mickey

Well-known member
Saisko sille toiselle mummolle vielä yhden vuoden lisää? Onhan hän jo aika huonona, ja on itsekin toivonut että pääsis jo pois, mutta kun tykkäisin niin kovasti kuulla hänen juttujaan.

mulla on kans naapurina mummo, joka on avoimesti toivonut pääsevänsä "pois", mut monta vuotta on tuossa kitkutellut ja välillä lataamossa käynyt...............
:confused:

tässä vaiheeessä vaikea kuvitella millasta on haluta kuolla---

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Että kaikki oppis ymmärtämään, että jokainen joka nyt näkee ja kokee Netflixin ymmärtää mikä on tulevaisuus. Siis nimenomaan tulevaisuus -ei tämä hetki. Netflix on joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta. Kestää pitkään ennenkuin ip-tv laitteet yleistyvät ja massat ymmärtävät, että paras tapa katsoa vaikka jokin tv-sarja ei ole pongata se joltain "tv-kanavalta" ja katsoa se "livenä" tai "nauhoittaa" se johonkin boxiin kotona.

Stedos

Banned
Sijainti
kuussa
Dokaamista pitää vähentää. Nyt tosin on jo reilun puolentoista kuukauden tipaton jakso joten asiasta on suhteellisen helppo pitää kiinni. Eli se toive on, että keittoa ei tekisi mieli.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Että kaikki oppis ymmärtämään, että jokainen joka nyt näkee ja kokee Netflixin ymmärtää mikä on tulevaisuus. Siis nimenomaan tulevaisuus -ei tämä hetki. Netflix on joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta. Kestää pitkään ennenkuin ip-tv laitteet yleistyvät ja massat ymmärtävät, että paras tapa katsoa vaikka jokin tv-sarja ei ole pongata se joltain "tv-kanavalta" ja katsoa se "livenä" tai "nauhoittaa" se johonkin boxiin kotona.
Onks törni hakkeroitunu sun tunnuksillas sisään?

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Vähän kuntoilua lisää. Alkkomahooli ei ollut ongelma 2012, joten en usko sen olevan nytkään. Toki aina voisi sen verran vähentää ettei kerry vyötärölle.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Ois kiva saada jotain tolkkua tähän elämään ja suunnitelmiin. Äidiks haluaisin ja prinsessahäät, mut se ei taida toteutua tänäkään vuonna.