Minnes Runar kadonnut?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
En ole kuullut Runar & Kyllikki-hahmosta pitkään aikaan, missä hän lienee?:confused:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Poistui drama queen -henkisesti ovet paukkuen. Ylläpito-palstalta löytyy jäljet.
Nyt vasta huomaan ylläpidossa Runarin toikin, kun asetti haun vuoden takaiseksi. Vittu, siinä meni hyvä mies foorumilta.:nope:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Poistui drama queen -henkisesti ovet paukkuen. Ylläpito-palstalta löytyy jäljet.
Minä kun luin aluksi, että Drag Queen ja piti toiseen kertaan lukea, että onko Runari aloittanut hamehommat? Mutta ei ollutkaan mukavaa luettavaa Runarin ylläpidon toikissa...
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Minä kun luin aluksi, että Drag Queen ja piti toiseen kertaan lukea, että onko Runari aloittanut hamehommat? Mutta ei ollutkaan mukavaa luettavaa Runarin ylläpidon toikissa...
se oli ehkä se kyllikki-puoli.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Soon kanssa kiva, että jotkut rohkaistuvat R&K:n "katoamisen jälkeen" antamaan tälle kritiikkiä.

Ihan hienoa, rohkeaa ja suoraselkäistä toimintaa muuten.... :nope:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ihan hienoa, rohkeaa ja suoraselkäistä toimintaa muuten.... :nope:
Taisi se olla niin vakavissaan, että ei tosiaan palaa. Ei vaikka suoraselkäiset asiallisesti pyytivät jäämään tai toivottivat pysymään poissa. Sekä että. Se mikä jäi on spekulaatio että jos ja kun, joskus, ilmaantuu samankaltainen hahmo, niin onkohan se Ruunari sitten?
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Soon kanssa kiva, että jotkut rohkaistuvat R&K:n "katoamisen jälkeen" antamaan tälle kritiikkiä.

Ihan hienoa, rohkeaa ja suoraselkäistä toimintaa muuten.... :nope:
Jos joidenkin mielestä hän oli ärsyttävä,niin heillä on oikeus näin kirjoittaa.Saman kirjoittasivat varmaan jos olisi täällä.Itse aloin kirjoittelemaan tänne vasta sen jälkeen kun hän poistui,koska huomasin hänen olevan aika vittumainen uusia jäseniä kohtaan ja lähipiiri tuntui komppaavan:thumbfh:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Taisi se olla niin vakavissaan, että ei tosiaan palaa. Ei vaikka suoraselkäiset asiallisesti pyytivät jäämään tai toivottivat pysymään poissa. Sekä että. Se mikä jäi on spekulaatio että jos ja kun, joskus, ilmaantuu samankaltainen hahmo, niin onkohan se Ruunari sitten?
Kai, Runar sanoo kerran asiansa ja toteuttaa. Runar varmaan haluaa, että moderaattori pyytää anteeksi häneltä. En ole nähnyt hänen pyörtävän sanansa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jos joidenkin mielestä hän oli ärsyttävä,niin heillä on oikeus näin kirjoittaa.Saman kirjoittasivat varmaan jos olisi täällä.Itse aloin kirjoittelemaan tänne vasta sen jälkeen kun hän poistui,koska huomasin hänen olevan aika vittumainen uusia jäseniä kohtaan ja lähipiiri tuntui komppaavan:thumbfh:
Tuskin oli vittumainen tyyppi. Tai en tiedä, paksunahkaista tyyppiä olen tätä nykyä, sitä ennen olin aika heikko tyyppi. Runarin tunsin olevan kelpo tyyppi.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Ruunari oli kyllä tään forumin sielu, jota ei voi kukaan korvata. Forumi menetti paljon, kun hänet savustettiin ulos. :thumbdown
 
Ylös