Mad-Mike
Well-known member
Minä taasen arvostan enkä jää miettimään mitä Kuismanen oli 5 v sitten jollain Bemarilla...ja siitä onko se huippuauto emme kyllä ole ihan samaa mieltä sattumoisin en usko siihen että suomesta löytyy teamejä joissa on kaksi hyvää autoa..sen kun vielä näkisi...Petsku:
Mad-Mike jos vielä palataan Kuismasen "hyvyyteen" niin Kuismasen ajotaidot nähtiin suomessa kun hän ajoi Tinon Bemarilla muutaman kisan Sporteis 1997 ja mielestäni se mies ei säväyttänyt yhtään sillä huippu autolla, kun Tino itse sijoittui toiseksi koko SM-sarjassa vastaavalla autolla.
Kyllä tiedän että tässä maassa on paljon hyviä kuskejä jotka pärjäävät pienillä pudjeteilla mutta silti en arvosta Kuismasta korkealle hänen ajotaitojensa takia doubtful
Kuismasella oli yksi kokeilu ja uskon että hän on jotain oppinut ja kokeneempi kuin 5 v sitten...silloin esim mkoni sporttikuskeista ei ajanut mitään tai mikroja...
Kyllä se vanhakin oppii...
Ja eräs Tallipäälikkö totesi joka konsernin tuotteista jotain tietää että ei se nyt paras ole mutta ei todellakaan huonokaan että kyllä se ajaakkin osaa..
Oikeastaan vittuakos mä tässä sun mielipidettä koitan muutta ei se hetkauta kenenkään mielipteitä jos sinä yhdyt mielipiteeseeni...
Mutta mitäs sanot Heikin kanssakilpailija Markku J.fingeroosista..hänhän on menestyneempi kuin idolisi myös ja täpäkkää löytyi joskus...saako hän arvostusta vaikka oli rahaa kun ajoi?