Mistä löytyisi Brasilian GP 2007 kokonaan suomi-selostuksilla?!!

F1Arrari

Member
Rupesin tuossa digitoimaan vanhoja VHS-nauhoja tietokoneelle. Paljon on vanhoja Grand Prixejä nauhalla ja niitä muutin digitaaliseen muotoon. Mutta pentele sentään siinä kasetissa jossa piti olla Kimi Räikkösen MM-voitto, minä tai joku muu on nauhoittanut tämän ikimuistoisen kisan päälle jotain turhempaa. Otti päähän. Löytyisiköhän jostain netin syövereistä tämä kilpailu ja mieluiten Oskari saaren ja..no sen jonkun toisen mukana studiossa olleen selostuksilla?
Jos on mahdottomuus saada jostain ladattua Brasilian GP:tä 2007 suomeksi, niin englanninkielinenkin selostus käy. Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi auttaa minua!

abish

Well-known member
Mulla saattaa olla yhdessä digiboksissa ko. kisa tallella. Täytyy katsoa, kun on aikaa. Jokin topfieldin malli se on, joten taitaa mennä kaappaushommiksi. Siihen ainakin löytyy vehkeet omasta takaa.

F1Arrari

Member
Mulla saattaa olla yhdessä digiboksissa ko. kisa tallella. Täytyy katsoa, kun on aikaa. Jokin topfieldin malli se on, joten taitaa mennä kaappaushommiksi. Siihen ainakin löytyy vehkeet omasta takaa.
No olisi mahtavaa, jos voisit sen vaivan nähdä! Tietääkö joku onko tuo jo jossain lataussivustolla? Olen huono näissä. Oli vielä vhs-nauhuri 2007 käytössä ja tallentavan digiboxin hankin aika myöhään. Dokumentti ja tv-sarjan jakso oli Kimin maailmanmestaruuden voiton päällä :-/

Viimeksi muokattu:

ProjectMaster

Well-known member
Lataa ihmeessä niitä kokonaisia kisoja meidän muidenkin nähtäväksi :)

ferrarkimir

Well-known member
Jos on mahdottomuus saada jostain ladattua Brasilian GP:tä 2007 suomeksi, niin englanninkielinenkin selostus käy. Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi auttaa minua!
https://onedrive.live.com/?authkey=%21APEyKXXWUnHCnFw&id=e698c65f664c16da%211878&cid=E698C65F664C16DA&group=0

Tulipa pitkä URL, mutta tuolta löytyy. Voi katsoa tai sitten vaikka ladata ja tosiaan englanniksi kyseinen pätkä :)
Suomekielistä itsekin olen etsinyt ja toivottavasti abish sen löytää ja lataa :thumbup:

Samasta Onedriven kansiosta löytyy kaikki kilpailut 2005-2012 kausilta.(Ei ole minun lataamia eikä kansio)

Viimeksi muokattu:

F1Arrari

Member
https://onedrive.live.com/?authkey=%21APEyKXXWUnHCnFw&id=e698c65f664c16da%211878&cid=E698C65F664C16DA&group=0

Tulipa pitkä URL, mutta tuolta löytyy. Voi katsoa tai sitten vaikka ladata ja tosiaan englanniksi kyseinen pätkä :)
Suomekielistä itsekin olen etsinyt ja toivottavasti abish sen löytää ja lataa :thumbup:

Samasta Onedriven kansiosta löytyy kaikki kilpailut 2005-2012 kausilta.(Ei ole minun lataamia eikä kansio)
Kiitos :) Kyllähän tuota englanniksi selostettunakin mielellään katsoo, mutta suomeksi olisi toki parempi. Ja mieluummin se kokonainen MAX:ilta tullut kisa Oskari Saaren selostuksella, eikä se vajaan tunnin kooste joka tuli maikkarilta ja selostajana Kyllönen. Vaikka kyllä sekin kelpaa jos MAX:in kisaa abish:ilta tai muilta ei löydy.

Jostain syystä kansio jossa on 2012 kisat, ei avaudu. Olisin halunnut ladata ja katsoa Abu Dhabin GP:n jossa Kimi "Leave me alone, I know what I'm doing" :D
Myöskään 2008 kauden kansio ei toimi. Ainakaan minun koneella.

F1Arrari

Member
Joo löytyy kisoja ainakin vuosilta 2000-2007. Niitä tässä olen koneelle siirtänyt. Uusin minkä vhs-kasetilta kokonaisuudessaan löysin taisi olla Kauden 2007 ensimmäinen GP eli Australia, jossa Kimi voitti. Kyllä voisin niitä jonnekin laittaa jakoon. Kokonaisia kausia ei ole. Osa kisoista ei ole kokonaisia. Mutta kyllä löytyy sellasiakin grand prixeja jossa on aika-ajot, warm uptit, kisa ja jälkipuinnit jossain ruutulippu tai motor-forum ohjelmassa.

Viimeksi muokattu:

F1Arrari

Member
Niin ja vanhassa digiboxissa on jotain viime vuosilta. En vaan tiedä onnistunko käytettävissäni olevalla laitteella ja ohjelmistolla boxista niitä kaappaamaan koneelle. Eikö nuo tallentavat digiboxit ole suunniteltu niin,ettei sille tallennettuja ohjelmia voi katsoa kuin sillä boxilla? Millaisilla vehkeillä sen pystyy kiertämään, ja saamaan tallenteet koneelle ja nettiin jakoon? Minulla on nyt käytössä n. kympin maksanut vhs-digitointi-laite ja sen mukana tullut ohjelma.