312T4 sanoi:Eikö kukaan mu tosiaan pelaa "Call of dutyä" livenä PS2:lla kuin minä?
Absolut sanoi:Äkkiähän sen huomaa; jos sie yksinäs siellä juoskentelet pitkin poikin, niin ei sitä vissiin silloin KUKAAN MUU pelaa.
Jos taas pääset napsimaan muita veijareita otsikkoon, tai vastaavasti keräämään virtuaalikehoosi luoteja, niin kyl siel joku muu o!
Nick sanoi:GTA SA löytyy kyllä, mutta kun "juonitehtävät" on tehty se alkaa vähän kyllästyttämään, olen kerännyt myös Tagit, Photo odsit ja Horse shoesit(karttojen avulla). Koodeja en ole käyttänyt, paitsi jos nuo kartat lasketaan koodeihin :ahem:
Just tänään pelasin Indianapolis500 peliä vuodelta 1989.Mutku sanoi:Eipä ole vuosiin tullut juuri pelailtua.
Mulla on kokoelma "vanhahkoja" tasohyppelypelejä, 16-väreillä jne. Ihan helmiä :thumbup: Joissain äänet tulee jostain tuolta "systeemistä" eikä lainkaan äänikortista![]()
jusban sanoi:Tänään "läpi", eli juoniosa loppuun. Kuukausihan siihen vierähti, mutta hauska oli.
Tuon verran järjestyy helposti jo kun jollain Shanghain esikaupunkialueen koulun 7.-luokkalaisilla on hyppytunti312T4 sanoi:Meillä poika pelaa HALO KAKKOSTA; on kuulemma maailman suosituin live-peli! Kuulemma yli 2000000 pelaajaa :eek!:
kessel sanoi:Tuon verran järjestyy helposti jo kun jollain Shanghain esikaupunkialueen koulun 7.-luokkalaisilla on hyppytunti![]()