Mitä päihteitä olet käyttänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nih?

• Äänestäjiä yhteensä
    78
Yksi oma kaverini on maistellut kaverini leipomia juttuja, jotain avaruuskeksejä ja todennut tämän olevan huikea kokemus. Hän oli ilmasnsaastuttaja koko elämänsä ja yli vuoteen hän ei enää kättänyt tupakkaa, edes lääkkeitä. Minä ilmoitin lopettavani tupakoinnin pian Nicotinel-pakkauksella. Hän vain naurua räkisi, että leivonnaisilla se onnistuisi yksinkertaisesti kuin monimutkaisesti.

Jäin sanattomaksi, kenties hän on oikeassa, että ennakkoluulot pitää poistaa.

Kaikkia muita olen kokeillut paitsi heroiinia.Hauskaa on ollut,mutta toivat myös ikäviä asioita elämään.Nyttemmin ehkä kerran kuussa poltan kukkaa muuta en vedä.

Alkoholia tullut nautittua enämpi sekä tupakkaa/sikaria maistanut, mutta siihen se on jäänyt ja ehkä hyvä niinkin. Sitten jos kahvi ja energiajuoma nyt lasketaan niin on niitäkin hörpitty.

Alkoholia ja tupakkaa on tullut käytettyä. Yksittäisiä röökejä tulee onneksi vain silloin tällöin poltettua, joten siihen ei ole mitään riippuvuutta.

Yksi oma kaverini on maistellut kaverini leipomia juttuja, jotain avaruuskeksejä ja todennut tämän olevan huikea kokemus. Hän oli ilmasnsaastuttaja koko elämänsä ja yli vuoteen hän ei enää kättänyt tupakkaa, edes lääkkeitä. Minä ilmoitin lopettavani tupakoinnin pian Nicotinel-pakkauksella. Hän vain naurua räkisi, että leivonnaisilla se onnistuisi yksinkertaisesti kuin monimutkaisesti.

Jäin sanattomaksi, kenties hän on oikeassa, että ennakkoluulot pitää poistaa.

No nyt selkis, millä keinoin Tunska noita juttujaan kehittää.

Alkoholia ja tupakkaa. Kerran meinasin kokeilla kannabis-tuotetta, mutta jotenkin se sitten jäi. Toista kokeilukerta-ajatusta ei ole edes tullut mieleen, vaikka moneenkin kertaan olisi tilaisuus ollut.

Alkoholia ja tupakkaa on tullut käytettyä. Yksittäisiä röökejä tulee onneksi vain silloin tällöin poltettua, joten siihen ei ole mitään riippuvuutta.

Onneks ei koskaan ole tullut koskettua vielä tupakkaan eikä tulla. Maailman turhin juttu.